Zostań młodym profesjonalistą!

Zdobądź pracę swoich marzeń!

ZAREJESTRUJ SIĘ

sonda

Polecane oferty pracy


Profil

Przemysław Kowalewski

Przemysław Kowalewski [foto]
Wykształcenie
Data urodzenia:1987-01-17
Miasto:Ząbki

Wykształcenie

Uczelnia:Uniwersytet Warszawski
10-2012 - obecnie
Warszawa, Polska
Kierunek:zarządzanie
niestacjonarne (zaoczne) - magister
Uczelnia:Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie
09-2009 - 07-2012
Warszawa, Polska
Kierunek:zarządzanie
niestacjonarne (zaoczne) - licencjat (I stopień)

Preferowany zawód

Rodzaj zatrudnienia:Praca stała
Miasto:Warszawa
Branża:Sprzedaż
Stanowisko:konsultant
Rodzaj zatrudnienia:Praca stała
Miasto:Warszawa
Branża:Sprzedaż
Stanowisko:kierownik
Rodzaj zatrudnienia:Praca stała
Miasto:Warszawa
Branża:Sprzedaż
Stanowisko:koordynator
Rodzaj zatrudnienia:Praca stała
Miasto:Warszawa
Branża:Sprzedaż
Stanowisko:specjalista

Doświadczenie zawodowe

Pracodawca: O.C.S. Sp. z o.o.
03-2012 - 11-2012
Warszawa Polska
Sprzedaż
Stanowisko:Koordynator Sieci Sprzedaży
- nadzór nad podległymi sklepami, przeprowadzanie szkoleń pracowników,
- przygotowywanie oraz koordynowanie akcji marketingowych z udziałem
hostess (w tym zatrudnienie, wyszkolenie, kontrola nad akcją, raportowanie)
- przeprowadzanie procesu rekrutacji pracowników do podległych sklepów,
- wdrażanie procesów mających na celu maksymalizację wykonania nałożonych na sklepy planów sprzedażowych,
- codzienna analiza wyników sprzedażowych podległych sklepów,
- przeprowadzanie audytów kontrolnych, planowanie działań sprzedażowych,
- zarządzanie bazami CRM klientów sklepów, wyjazdy służbowe do podległych sklepów,
Pracodawca: O.C.S. Sp. z o.o.
10-2010 - 03-2012
Warszawa Polska
Sprzedaż
Stanowisko:Kierownik Sklepu
Punkt sprzedaży – Sklep Franczyzowy T-Mobile
- nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem sklepu zgodnie ze standardami firmy,
- zarządzanie oraz motywowanie podległego zespołu,
- wdrażanie odpowiednich procesów w celu osiągnięcia wyników sprzedaży (tworzenie oraz zarządzanie bazami telemarketingowymi, tworzenie oraz wdrażanie skryptów rozmów telemarketingowych, szkolenie pracowników w zakresie aktywnego pozyskiwania klienta, zarządzanie promocją sklepu, organizowanie akcji promocyjnych, konkursów dla pracowników, tworzenie narzędzi do analizy sprzedaży – np. arkusze realizacji planów i priorytetów),
- zarządzanie realizacją i podziałem planów sprzedażowych sklepu,
- analiza potrzeb zamówień i utrzymywanie asortymentu produktów,
- bieżące raportowanie wyników sklepu, bezpośrednia obsługa klienta
Pracodawca: O.C.S. Sp. z o.o.
02-2009 - 10-2010
Warszawa Polska
Sprzedaż
Stanowisko:Konsultant – sprzedawca
Punkt sprzedaży – Sklep Franczyzowy Era
- kompleksowa, bezpośrednia obsługa klienta związana z doradztwem oraz sprzedażą w zakresie produktów i usług świadczonych przez PTC Sp. z o.o.,
- przedstawianie oferty sieci Era w ramach bieżących promocji,
- obsługa sprzedażowa i posprzedażowa, oraz pozyskiwanie nowych klientów poprzez aktywny telemarketing,
- budowanie relacji z klientami, oraz dbanie o wizerunek firmy,
- realizowanie planów i priorytetów sprzedażowych, stosowanie wewnętrznych
standardów obsługi klienta, wizualizacja sklepu, fiskalizacja sprzedaży,
Pracodawca: Saturn Planet Sp. z o. o.
03-2008 - 02-2009
Warszawa Polska
Sprzedaż
Stanowisko:Doradca fachowy Telekom
- kompleksowa, bezpośrednia, fachowa obsługa klienta dotycząca sprzedaży gotówkowej i ratalnej produktów działu telekomunikacja,
- analiza konkurencji, aktualizacja cenników, obsługa serwisu,
- wizualizacja działu
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Telkomp
10-2007 - 01-2008
Warszawa Polska
Sprzedaż
Stanowisko:Konsultant – sprzedawca
- kompleksowa bezpośrednia obsługa klienta dotycząca doradztwa i sprzedaży w zakresie produktów i usług świadczonych przez PTK Centertel Sp. z o. o.
- pozyskiwanie nowych klientów poprzez telemarketing bazy CRM
- czynności księgowe związane z funkcjonowaniem salonu
- wizualizacja salonu
Pracodawca: Castorama Polska Sp. z o. o.
03-2007 - 07-2007
Warszawa Polska
Sprzedaż
Stanowisko:Doradca handlowy
- kompleksowa, bezpośrednia, fachowa obsługa klienta
- wystawianie zamówień i realizacja zamówień przychodzących
- wizualizacja działu
Pracodawca: Dimar Polska Sp. z o. o.
12-2006 - 03-2007
Warszawa Polska
Call center/Obsługa klienta
Stanowisko:Telemarketer
- telefoniczna obsługa klienta,
- telesprzedaż oraz tele-ankiety,
- aktualizacja bazy danych klientów,
- projekt Citibanku Handlowego w Warszawie
- projekt wyd. Wiedza i Praktyka

Szkolenia

Szkolenie:certyfikat Open Effective Sales Program
01-2009 - 01-2009
Saturn Planet Sp. z o.o.
Warszawa, Polska (pl)
efektywne wykorzystywanie technik sprzedaży
Szkolenie:warsztaty Zarządzanie Zespołem
10-2010 - 10-2010
dział szkoleń P.T.C. Sp. z o.o.
Warszawa, Polska (pl)
coaching z zakresu kierowania punktem sprzedaży i obsługi klienta
Szkolenie:warsztaty Ekonomia Sprzedaży
11-2011 - 11-2011
dział szkoleń P.T.C. S.A.
Warszawa, Polska (pl)
zarządzanie sprzedażą produktów telekomunikacyjnych, segmentacja na rynkach telekom

Języki

angielski :
ZnajomośćPodstawowa

Umiejętności

Kategoria B
MS Wordbiegły
MS Accesspodstawowy
MS Excelbiegły
MS Powerpointbiegły
Samoorganizacjabiegły
Praca w grupiebiegły
Zarządzanie zespołembiegły

Zainteresowania

- informatyka i telekomunikacja
- jęz. Angielski
- księgowość
- muzyka, sport