Zostań młodym profesjonalistą!

Zdobądź pracę swoich marzeń!

ZAREJESTRUJ SIĘ

sonda

Polecane oferty pracy


Profil

Joanna Patela

Joanna Patela [foto]
Wykształcenie
Data urodzenia:1985-12-04
Miasto:Wrocław

Wykształcenie

Uczelnia:11-2010 - 06-2011
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Kierunek:Nowoczesny marketing (podyplomowe)
Dziedziny kształcenia:Marketing, Trade marketing, marketing internetowy.
Uczelnia:Uniwersytet Wrocławski
10-2004 - 07-2009
Wrocław, Polska
Kierunek:politologia
niestacjonarne (zaoczne) - magister

Preferowany zawód

Rodzaj zatrudnienia:Praca stała
Miasto:Wrocław
Branża:Marketing/Promocja/PR
Stanowisko:Brand Manager

Doświadczenie zawodowe

Pracodawca: Koksztys Kancelaria Prawa Gospodarczego Sp. komandytowa
01-2012 - 09-2012
Wrocław Polska
Prawo
Stanowisko:Brand Manager
1. Wprowadzenie na rynek nowego produktu (opracowanie i wdrożenie strategii, nadzór nad realizacją).
2. Efektywne zarządzanie podległym zespołem przedstawicieli handlowych i call center.
3. Planowanie i wdrażanie działań sprzedażowych.
4. Aktywny udział w działaniach marketingowych – przygotowanie kampanii marketingowych, gadżetów firmowych, materiałów reklamowych.
5. Testowanie i zarządzanie kanałem informacji social media.
6. Analiza sprzedaży - raportowanie i wdrażanie zmian.
7. Przygotowywanie planów marketingowych i kampanii sprzedażowych.
8. Szkolenie przedstawicieli handlowych i call center.
9. Współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami.
10. Monitoring konkurencji.
11. Udział w pozyskiwaniu nowych klientów.
12. Stały kontakt z Klientami - budowanie trwałych relacji biznesowych.
13. Nadzór nad systemem CRM.

Szkolenia

Szkolenie:Skuteczne negocjacje
03-2011 - 03-2011
Winners
Wrocław, Polska (pl)
Jak prowadzić negocjacje w biznesie. Techniki skutecznych negocjacji.

Projekty

Projekt:Koksztys Kancelaria Prawa Gospodarczego Sp. komandytowa
07-2011 - 12-2012
Specjalista ds. marketingu i sprzedaży
1. Nadzór nad realizacją planów sprzedażowych przez przedstawicieli handlowych. 2. Aktywny udział w działaniach marketingowych – przygotowanie kampanii marketingowych, gadżetów firmowych, materiałów reklamowych, 2. Analiza sprzedaży - raportowanie i wdrażanie zmian. 3. Udział w pozyskiwaniu nowych Klientów - negocjacja cen. 4. Nadzór nad systemem zamówień towarów i usług. 5. Wsparcie marketingowe dla przedstawicieli handlowych. 6. Stały kontakt z Klientami - utrzymywanie trwałych relacji biznesowych.
Wrocław, Polska (pl)

Języki

polski (język ojczysty):
ZnajomośćBiegła

Umiejętności

Kategoria B

Zainteresowania

E-marketing, socjal media, fotografia, film skandynawski.