Zostań młodym profesjonalistą!

Zdobądź pracę swoich marzeń!

ZAREJESTRUJ SIĘ

sonda

Polecane oferty pracy


Profil

Antoni Zięba

Antoni Zięba [foto]
Wykształcenie
Data urodzenia:1987-08-13
Miasto:Kielce

Wykształcenie

Uczelnia:Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
10-2010 - 12-2012
Kielce, Polska
Kierunek:zarządzanie
stacjonarne (dzienne) - magister

Doświadczenie zawodowe

Pracodawca: zieba.EXPERT - Antoni Zięba
12-2012 - obecnie
Kielce Polska
Bankowość i usługi finansowe
Stanowisko:właściciel
- Pozyskiwanie partnerów biznesowych, negocjowanie warunków współpracy i pomoc we wdrożeniu i w otwieraniu oddziałów franczyzowych.
- Prowadzenie aktywnej rozbudowy sieci sprzedażowej.
- Analiza działań konkurencji.
- Sprzedaż produktów i usług finansowych Klientom sektora MŚP:
* praca z istniejącą bazą klientów
* tworzenie dla nowych klientów planów finansowych.
* inicjowanie kontaktów z Klientami oraz budowanie i utrzymywanie z nimi długotrwałych relacji;
* analiza potrzeb i doradztwo w zakresie wyboru właściwego rozwiązania finansowego;
* przygotowywanie ofert;
* pozyskiwanie finansowania dla Klienta;
- Raportowanie wyników sprzedażowych.
- Najważniejsi partnerzy: Tax Care, Idea Bank, Getin Noble Bank, Idea Leasing, EFL, Alior Bank, Idea Money, Skandia, AEGON, ING Życie, Eurobank, BIZ Bank, Meritum Bank, PKO BP, PEKAO SA, Idea Partner.

Projekty

Projekt:AIESEC France
09-2011 - 06-2012
Wiceprezydent ds. Finansów oraz Międzynarodowego Programu Praktyk
- Odpowiedzialny za współtworzenie strategii organizacji pozarządowej i jej implementacje dla międzynarodowego programu praktyk oferowanego przez AIESEC wewnątrz Francji: - Opiekun Klienta (ang. Account Manager) współpracujący z trzema najistotniejszymi partnerami: Alcatel – Lucent, France Telecom Orange, Delphi France SAS. - Odpowiedzialny za utrzymanie i kontynuacje współpracy: * Negocjowanie warunków współpracy; * Promocja rekrutacji na praktyki, selekcja kandydatów, legalizacja pobytu oraz opieka nad praktykantami podczas ich pracy we Francji. - Odpowiedzialny za zapewnienie stabilności finansowej oddziału narodowego AIESEC we Francji: * Budżetowanie, śledzenie realizacji planu przychodów oraz wydatków; * Windykacja należności; - Administracja biura: *Implementacja zasad finansowych panujących w biurze organizacji; * Prowadzenie ksiąg rachunkowych; * Wykonywanie płatności zobowiązań. - Współorganizator konferencji narodowych: * Opracowywanie planu szkoleń (tematyka: liderstwo, zarządzanie organizacją, świadomość finansowa, animacja wydarzeń w środowisku lokalnym) * Prowadzenie szkoleń, warsztatów; * Zarządzanie logistyką odnośnie transportu, zamieszkania trenerów. - Rezultaty: * 115 % realizacji planu programu praktyk przez oddział narodowy AIESEC France; * Realizacja 49 praktyk wspólnie z partnerami AIESEC. * Windykacja ponad 35 000 euro należności;
, Francja ()
pobierz załącznik

Umiejętności

Kategoria B
MS Word
MS Excel
MS Powerpoint
Internet
Samoorganizacja
Praca w grupie
Zarządzanie zespołem
kierowanie zespołem
motywowanie i wsparcie innych w działaniu
myślenie strategiczne
podejmowanie decyzji
przywództwo
umiejętność rozwiązywania konfliktów
zarządzanie procesami
zarządzanie projektami
zarządzanie zmianą
analiza sytuacji i rozwiązywanie problemów
organizacja pracy własnej
konsekwencja w osiąganiu celów
orientacja na rozwój osobisty
radzenie sobie ze stresem i presją czasu
samodzielność
spostrzegawczość
sumienność i dokładność
zdolność koncentracji uwagi
budowanie dobrych relacji z ludźmi
komunikatywność
kultura osobista
orientacja na klienta
prowadzenie rozmowy biznesowej
umiejętność negocjowania
umiejętność perswazji
umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej
analiza danych
budżetowanie
gotowość do podróży służbowych
gotowość do pracy w systemie zmianowym
umiejętność prezentacji
umiejętność obsługi urządzeń biurowych
umiejętność poszukiwania i selekcjonowania informacji
umiejętność sporządzania raportów i analiz
umiejętność badania i analizy rynku
znajomość technik rekrutacji i selekcji
umiejętność budowania planów i stratergii marketingowych
umiejętność badania i analizy rynku
umiejętnośc identyfikacji potrzeb klienta
umiejętność radzenia sobie z obiekcjami i trudnymi klientami
umiejętność stosowania technik sprzedaży

Załączniki

Pobierz załącznik 1.