Zostań młodym profesjonalistą!

Zdobądź pracę swoich marzeń!

ZAREJESTRUJ SIĘ

sonda

Wizytówka

Voice Contact Center

http://www.voicecc.pl »
Branża:Call center/Obsługa klienta
Wielkość firmy: duży pracodawca (50-249 pracowników)
Rok założenia:2009

Praktyki i staże:

Rekrutacje na praktyki: nie
Rekrutacje na staże: nie
Voice Contact Center sp. z o.o. spółka wchodząca w skład Grupy Outsourcing Experts świadczy usługi z zakresu call i contact center w dwóch centrach operacyjnych w Warszawie i w Łodzi. 

Voice Contact Center zajmuje się kompleksową obsługą Klienta poprzez wirtualne kanały komunikacji (telefon, e-mail, chat, SMS). Firma wspiera swoich Zleceniodawców w zwiększaniu sprzedaży produktów i usług oraz towarzyszy im w każdej fazie cyklu życia Klientów: pozyskania, obsługi, podwyższania wartości i utrzymania.

Od 2009 r., kiedy rozpoczęła działalność, realizuje kampanie dla liderów wielu branż, w tym finansowej, telekomunikacyjnej, platform cyfrowych, wydawniczej i wielu innych. 

Misją firmy jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi, która decyduje o przewadze konkurencyjnej Zleceniodawcy.

Stawiamy na rozwój Konsultantów Telefonicznych, nie wymagamy doświadczenia w branży oferujemy szeroki pakiet profesjonalnych szkoleń przygotowujących do realizacji poszczególnych projektów. Podczas rozmowy rekrutacyjnej zwracamy uwagę na nastawienie pro klienckie, predyspozycje sprzedażowe, motywację do pracy, zaangażowanie i entuzjazm. 

Polityka personalna firmy kładzie nacisk na promocję wewnętrzną, wszyscy Konsultanci mają szansę awansu i budowania ścieżki kariery w strukturach firmy