Zostań młodym profesjonalistą!

Zdobądź pracę swoich marzeń!

ZAREJESTRUJ SIĘ

sonda

Wizytówka

TUI Poland

http://www.tui.pl/ »
Branża:Hotelarstwo / Gastronomia / Turystyka
Wielkość firmy: korporacja (>250 pracowników)
Rok założenia:

Praktyki i staże:

Rekrutacje na praktyki: nie
Rekrutacje na staże: nie

Marka TUI należy do niemieckiego koncernu TUI AG będącego liderem na europejskim rynku usług turystycznych, a w Polsce reprezentuje europejski koncern TUI Travel PLC. TUI Travel jest największą na świecie międzynarodową grupą turystyczną i jako właściciel wielu marek touroperatorów, linii lotniczych i hoteli działa w blisko 180 krajach na świecie. Z jej usług korzysta ponad 30 milionów turystów, grupa zatrudnia ponad 50 000 pracowników na całym świecie, a przychody w 2009 roku wyniosły około 14 milionów funtów brytyjskich. Marki należące do TUI Travel, działające pod parasolem nadrzędnej marki World of TUI – w tym marka TUI – są na świecie synonimem wysokiej jakości usług turystycznych. Podstawowym przesłaniem strategii TUI jest towarzyszenie klientowi na wszystkich etapach podróży, tj. od momentu wizyty w biurze podróży, poprzez wybór oferty z katalogu, odprawę na lotnisku, przelot, aż do pobytu i opieki w miejscu wypoczynku. Koncepcja skupienia w jednym ręku wszystkich komponentów turystycznego łańcucha pozwala przejąć pełną odpowiedzialność za jakość sprzedawanych usług. Znak firmowy TUI to uśmiech – rozpoznawalny w każdej kulturze znak radości i beztroski. Takie powinny być też każde wakacje spędzone w świecie TUI. W Polsce World of TUI reprezentowany jest przez touroperatora TUI Poland oraz sieć dystrybucji TUI Centrum Podróży.


Gwarancja bezpieczeństwa i jakości

Przynależność do międzynarodowego koncernu turystycznego to gwarancja najwyższej jakości i bezpieczeństwa. Zgodnie z międzynarodowymi normami bezpieczeństwa wszystkie obiekty znajdujące się w portfolio TUI Poland są przed i po sezonie dokładnie sprawdzane pod względem bezpieczeństwa według bardzo rygorystycznych kryteriów. Profesjonalny serwis na miejscu, czyli profesjonalnie przygotowani Rezydenci dbający o komfort wypoczynku klientów, polskojęzyczni piloci, telefon alarmowy dostępny w każdej destynacji przez 24 godziny na dobę to gwarancja beztroskich wakacji.


Produkty

Naszym priorytetem jest satysfakcja klienta. Zawsze staramy się spełnić wszystkie oczekiwania polskich turystów, stąd duże zróżnicowanie hoteli nie tylko na poziomie kategorii, ale specyficznych potrzeb klientów (hotele dla par, dla amatorów golfa, nurkowania, z odnową biologiczną oznaczone "Wellness", dla rodzin z polskojęzyczną animacją dla dzieci w klubach Badingoo, obiekty bardziej kameralne zbudowane zgodnie z typową architekturą kraju, obiekty typu Klub z ofertą All Inclusive). Oprócz oferty zawartej w polskich katalogach klienci mogą rezerwować wakacje z katalogów niemieckojęzycznych, co znacznie poszerza wybór ofert i nawet najbardziej wymagający klient znajdzie ofertę dla siebie. Nasi stali klienci to osoby ceniące komfort i bezpieczeństwo, dla których ważne jest, by urlop był doskonale zorganizowany. Naszą zasadą jest mówienie uczciwie i otwarcie – nasze ceny są przejrzyste, nie ukrywamy żadnych dodatkowych opłat. 
Dzięki własnemu systemowi rezerwacyjnemu, TUI oferuje w Polsce możliwość dokonywania rezerwacji oraz sprzedaży kompleksowych usług turystycznych. Składają sie na nie: wakacje czarterowe, rezerwacje hoteli, przeloty liniami lotniczymi, wynajem samochodów i wiele innych produktów związanych z podróżowaniem i wypoczynkiem. 

Pozycja na polskim rynku

Podczas trzynastu lat działalności na rynku polskim zdobyliśmy zaufanie wielu klientów i wiodącą pozycję na rynku urlopowych wyjazdów zagranicznych. Dzięki przynależności do największego międzynarodowego koncernu turystycznego jesteśmy numerem 1 na świecie w organizowaniu wypoczynku klientom.

Główne produkty:


produkt [foto] Katalogi polskie 
W Polsce dostępna jest kompletna oferta TUI. Najbardziej popularne produkty można znaleźć w polskojęzycznych katalogach. W sezonie Lato 2011 proponujemy 6 katalogów, Zimą 2010/2011 klienci mogli korzystać z 4 wydawnictw.
produkt [foto] Katalogi niemieckie 
Klienci w Polsce mogą także wybierać dowolne produkty i usługi z niemieckich katalogów TUI. Dotyczy to także wielu innych marek z grupy World of TUI. Dzięki temu oferta jest kompletna, a nawet najbardziej wymagający klient zostanie rzetelnie i kompleksowo obsłużony.