Zostań młodym profesjonalistą!

Zdobądź pracę swoich marzeń!

ZAREJESTRUJ SIĘ

sonda

Wizytówka

TMSolution

http://www.tmsolution.pl »
Branża:Call center/Obsługa klienta
Wielkość firmy: średnia firma (10-49 pracowników)
Rok założenia:

Praktyki i staże:

Rekrutacje na praktyki: nie
Rekrutacje na staże: nie
Zajmujemy się całym procesem tworzenia i działalności centrów telemarketingowych, zarówno tych dużych jak i małych call center do 10 stanowisk.

Przeprowadzimy Cię przez cały proces - Jak założyć własne call center. Po zakończeniu naszej pracy Twój zespół call center stanie się samodzielną i kompetentną strukturą odpowiednio wyposażoną i doskonale wykonującą swoją pracę przy pomocy dedykowanych systemów teleinformatycznych.



Zespół TMSolution składa się z 3 podstawowych filarów

Specjaliści IT - eksperci z zakresu budowy systemów Call Center i baz danych. Pomogą w doborze odpowiednich rozwiązań teleinformatycznych. Wezmą na siebie obsługę sprzętu, serwerów, centrali telefonicznej. Zajmą się wdrożeniem oprogramowania i zapewnią powdrożeniową opiekę techniczną.

Managerowie Call Center - specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania Call Center. Zorganizują pracę Call Center, pomogą w opracowaniu i wdrożeniu optymalnych i powtarzalnych procedur, wyszkolą managerów i team-leaderów. Zdradzą Ci sekrety najlepszych praktyk w zarządzaniu telemarketingiem.

Trenerzy – specjaliści z zakresu obsługi klienta, sprzedaży i technik perswazji. Oprócz nauczenia telemarketerów technik skutecznej sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta, pomogą wyszkolić trenerów wewnętrznych. Dzięki temu Twoje call center będzie samodzielną strukturą, która wręcz automatycznie będzie realizować powierzone im zadania.

Zapraszamy do kontaktu. Przeprowadzimy pełna kalkulację wdrożenia uzgodnionych rozwiązań. Chętnie podzielimy się naszą wiedzą z zakresu budowy call center. Zdradzimy, jakie proste rozwiązania sprawią, że Twoja firma wejdzie na wyższy poziom i zacznie zarabiać więcej, w krótszym czasie i przy mniejszym nakładzie pracy. Odpowiemy na pierwsze pytania od czego zaczać call center i przeprowadzimy Cię przez cały proces budowy call center.

Główne produkty:


produkt [foto] Nexus CC jest profesjonalnym systemem dla Call Center, zintegrowanym z centralą telefoniczną. Rozwiązanie pozwala na pełną automatyzacje pracy Call Center, co skutkuje znacznym zwiększeniem efektywności pracy telemarketerów (nawet do 200% w porównaniu z tradycyjnymi formami telemarketingu).
Wypróbuj bezpłatnie zanim kupisz !
produkt [foto] Nexus Grafik to efektywne planowanie czasu pracy. Aplikacja powstała aby zaspokoi potrzeby średnich i dużych firm. Pomaga w efektywnym planowaniu czasu pracy. Szczególnie sprawdza się w firmach posiadających zróżnicowane zmiany, rozłożone w ciągu doby. Tego typu aplikacje są wręcz niezbędne w biurach obsługi klienta, call center, firmach porządkowych itp...
Redukcja kosztów kadrowych !
produkt [foto] Nexus Studio jest uniwersalną platformą wspomagającą zarządzanie bazami danych dla każdej firmy. Jest to środowisko doskonale dopasowujące się do struktur bazodanowych klienta. Dzięki niemu możemy wdrożyć dla Twojej firmy w bardzo krótkim czasie profesjonalną aplikację bez potrzeby rezygnacji z poprzedniej.
Zbudujemy dla Ciebie CRM w 1 dzień !