Zostań młodym profesjonalistą!

Zdobądź pracę swoich marzeń!

ZAREJESTRUJ SIĘ

sonda

Wizytówka

INDITEX Group

http://www.inditex.com »

Marki


Marki

Pierwszy sklep Zara został otwarty w 1975 roku. Sieć ta jest obecna w 77 krajach, w których prowadzi ponad 1500 punktów sprzedaży, położonych w doskonałych lokalizacjach w największych miastach. Jej międzynarodowy zasięg jest niepodważalnym dowodem na to, że granice państw nie są żadną przeszkodą w tym, by dzielić jedną, wspólną dla wszystkich kulturę mody. 


Grupa Inditex założyła markę Pull and Bear w 1991 roku. Od samego początku działalności sieć ta miała jasną wizję mody, opierającą się na umiejętności dostosowania się do potrzeb młodych ludzi. Obecnie koncepcja tej marki stała się punktem odniesienia w dziedzinie codziennych, swobodnych strojów. 
Pull and Bear chce, aby sklep był czymś więcej niż tylko punktem sprzedaży. Dlatego poza ofertą ubrań i akcesoriów, tworzy w salonach oryginalne aranżacje, kreując otoczenie idealne dla młodych ludzi. Pull and Bear posiada ponad 660 sklepów w 45 krajach. Główna lokalizacja znajduje się w Narón (A Coruňa). 


Sieć Massimo Dutti powstała w 1985 roku, a od 1991 jest częścią Grupy Inditex. Obecnie posiada ponad 520 sklepów w 47 krajach i oferuje wysokiej jakości odzież dla mężczyzn, kobiet i dzieci z dużą różnorodnością linii - od wyrafinowanej mody miejskiej po kolekcje nieformalne. Centrala operacyjna znajduje się w Torderze (Barcelona). 


Bershka powstała w 1998 roku jako nowa wizja sklepu i mody, skierowana do młodych kobiet. Od 2002 roku sieć oferuje także modę męską. Dzięki swoim sklepom promuje luźny i odważny styl, który stanowi jedność z nieustannie zmieniającym się, awangardowym środowiskiem. Przestrzenne i nowoczesne sklepy Bershka są miejscem zetknięcia się mody, muzyki i sztuki ulicznej. Sieć posiada ponad 700 sklepów w 49 krajach. Główna lokalizacja znajduje się w Torderze (Barcelona). 


Stradivarius sieć przejęta przez Grupę Inditex w 1999 roku, proponuje młodym kobietom najnowsze trendy w zakresie wzorów, tkanin i akcesoriów. Jej przestronne sklepy (jest ich ponad 570 w 43 krajach) charakteryzują się nowoczesnym, dynamicznym wystrojem i oferują szerokie możliwości wyboru ubrań zaprojektowanych w swobodnym i fantazyjnym stylu. Główna lokalizacja znajduje się w Sallent de Llobregat (Barcelona). 


Oysho rozpoczęło swoją działalność w 2001 roku. Format ten wprowadza filozofię Grupy Inditex do świata damskiej bielizny, oferując zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami, wysokiej jakości produkty w rozsądnych cenach. Sieć posiada ponad 420 punktów sprzedaży w 25 krajach. Główna lokalizacja znajduje się w Torderze (Barcelona). 


ZARA Home to siódma sieć należąca do Grupy Inditex. Specjalizuje się w elementach dekoracyjnych wyposażenia wnętrz, skupiając się na tekstyliach sypialnianych, kuchennych i łazienkowych, dopełnionych wyborem zastaw stołowych, sztućców, szkła i artykułów dekoracyjnych. Zara Home oferuje design, jakość i innowacyjność w konkurencyjnych cenach. Sieć posiada ponad 270 sklepów w 26 krajach. Siedziba główna znajduje się w Arteixo (A Coruňa).


Uterqüe jest zupełnie nowym konceptem Grupy INDITEX, oferującym modne akcesoria i produkty z najwyższej jakości tkanin i skór. Kolekcja, w całości zaprojektowana przez kreatywny zespół Uterqüe, proponuje najmodniejsze dobra luksusowe. Wnętrza sklepów są bardzo eleganckie i wyszukane, a przestrzeń została zaprojektowana tak, aby stworzyć jak najbardziej komfortowe warunki dla klientów. 72 sklepów Uterqüe zlokalizowanych jest w 15 krajach.