Zostań młodym profesjonalistą!

Zdobądź pracę swoich marzeń!

ZAREJESTRUJ SIĘ

sonda

Wizytówka

Cotel

http://www.cotel.pl »
Branża:Call center/Obsługa klienta
Wielkość firmy: duży pracodawca (50-249 pracowników)
Rok założenia:2006

Praktyki i staże:

Rekrutacje na praktyki: nie
Rekrutacje na staże: nie

Call Center Cotel od 2006 roku świadczy wysokiej jakości usługi outsourcingowe z zakresu telemarketingu. Swoje doświadczenie wzbogacamy realizując projekty informacyjne, promocyjne, sprzedażowe, a także współpracując z firmami z różnorodnych branży.

Cotel zajmuje czołowe miejsce wśród call center w całym kraju. Zawdzięczamy to przede wszystkim własnemu zaangażowaniu w wykonywane zadania i pozytywnym opiniom naszych partnerów, którzy darzą nas zaufaniem.

Dzięki profesjonalnej kadrze trenerskiej zajmujemy się również szkoleniami i doradztwem. Jesteśmy telecentrum, ale zdobyte doświadczenie i wykwalifikowani pracownicy pozwalają nam na poszerzanie zasięgu działalności. Posiadamy stałą ofertę szkoleniową ale specjalnie dla Państwa stworzyliśmy szkolenia szyte na miarę, których specyfiką jest możliwość samodzielnego ułożenia programu dobierając odpowiednie i najbardziej interesujące elementy. Rozwój naszych Klientów to dla nas nie tylko satysfakcja, ale także doskonalenie własnych umiejętności.

Siedziba call center znajduje się w samym centrum miasta, w sąsiedztwie wielu szkół i uczelni, które są dla nas doskonałym zapleczem kadrowym. Nasi telemarketerzy to młodzi, ambitni ludzie, którzy przechodzą przez indywidualny proces rekrutacji i gruntowne szkolenia, po których dołączają do profesjonalnie wykwalifikowanej grupy. Dzięki temu Klienci naszego call center mają pewność, że powierzone nam zadania wykonane zostaną w sposób rzetelny i zyskowny.

Każdy konsultant naszego telecentrum pracuje pod okiem wyspecjalizowanych trenerów, którzy doskonale posługują się nowoczesnymi technikami sprzedaży telefonicznej i motywacji. Ich zadaniem jest uzyskanie jak najlepszych wyników, a także utrzymanie rozmowy z Klientem na najwyższym poziomie.

Zapraszamy do zapoznania się z profilem firmy i szczegółami oferty Call Center Cotel.

 

 

Filary działalności

Call Center Cotel realizuje trzy główne cele:

1.    Zwiększenie efektywności działań naszych Partnerów

Realizację umożliwia nam przede wszystkim wydajne contact i call center, doświadczona i wykwalifikowana kadra pracowników oraz skuteczne rozwiązania. Sprawną pracę zapewnia nam również nowoczesna technologia w zakresie telemarketingu.

2.    Zadowolenie naszych Klientów

Do potrzeb i wymagań naszych Klientów dopasowujemy możliwości naszego telecentrum. Zależy nam na długofalowej i owocnej współpracy, dlatego też zawsze Call Center Cotel świadczy usługi telemarketingowe na najwyższym poziomie.

3.    Rozwój firmy

Wypracowujemy własne, unikalne metody pracy w branży telemarketingowej. Swoje doświadczenie wzbogacamy o projekty sprzedażowe, informacyjne, obsługowe, ankietowe oraz doskonalimy umiejętności w dziedzinie badań rynkowych i sondach branżowych.

Główne produkty:


Proces rekrutacji
Informacje o prowadzonych procesach rekrutacyjnych można znaleźć na portalach rekrutacyjnych oraz stronie internetowej call center Cotel.

Pierwszym krokiem jest przesłanie swoich dokumentów aplikacyjnych na adres praca@cotel.pl lub rekrutacja@cotel.pl. W treści wiadomości prosimy o zamieszczenie numeru referencyjnego zamieszczonego w ogłoszeniu, na które odpowiadasz.

Kolejny krok to analiza otrzymanych aplikacji pod kątem kryteriów, które są istotne w rekrutacji na konkretne stanowisko. Następnie kontaktujemy się telefonicznie z kandydatem w celu ustalenia terminu rozmowy rekrutacyjnej. Spotkanie indywidualne może być poprzedzone krótkim wywiadem telefonicznym, który pozwala nam uzupełnić brakujące informacje.

Etap trzeci to rozmowa indywidualna z pracownikiem działu HR. Jej celem jest ocena kompetencji i predyspozycji potrzebnych do pracy na stanowisku w dziale telemarketingu. Na tym etapie przedstawiamy informacje o firmie, zasadach pracy i możliwościach jakie dajemy naszym pracownikom. Chętnie odpowiadamy na wszystkie pytanie dotyczące pracy w call center.

Etapem ostatnim jest udzielenie informacji zwrotnej po zakończonym procesie rekrutacji. Informacja taka przekazywana jest wszystkim osobom, niezależnie od efektu. Kontaktujemy się z kandydatami drogą telefoniczną lub mailową.