Zostań młodym profesjonalistą!

Zdobądź pracę swoich marzeń!

ZAREJESTRUJ SIĘ

sonda

Wizytówka

arvato Polska

http://www.praca.arvato.pl/ »

Rozwój w arvato


arvato docenia wiedzę, zdolności, inicjatywę i zaangażowanie. Wspieramy naszych Pracowników w ich rozwoju oferując im szereg szkoleń oraz programów rozwojowych.

Programy rozwojowe

Akademia Talentów – Kokosy będą później!

Co roku Pracownicy arvato services mogą przystąpić do Akademii Talentów – programu rozwoju wiedzy i kompetencji. Dla uczestników to doskonała okazja do zdobycia nowych doświadczeń i wykazania się inicjatywą, a dla firmy arvato – możliwość identyfikacji wyróżniających się Pracowników i umożliwienia im rozwoju zawodowego podczas profesjonalnych szkoleń. Uczestnicy Akademii Talentów mają okazję zmierzyć się z ciekawymi zadaniami, podczas których mogą liczyć na wsparcie ze strony zespołu managerskiego. Laureaci Akademii Talentów za najlepsze rozwiązania case study są nagradzani stypendiami, które mogą przeznaczyć na studia, kursy, szkolenia.

High Potentials

High Potentials to roczny program rozwojowo-szkoleniowy przeznaczony dla osób z dużym potencjałem obejmujący system szkoleń, warsztatów i spotkań. Korzyści dla uczestników to mentoring i coaching kierownika wyższego szczebla, dostęp do specjalnie dobranych programów szkoleniowych rozwijających pożądane kompetencje.

Praktyki i staże
arvato proponuje dwa rodzaje staży i praktyk w różnych obszarach i działach firmy:

  • wewnętrzne – dla Pracowników arvato
  • zewnętrzne – dla osób spoza firmy


Marcin Kwiatkowski - stażysta w dziale PR i Marketingu
„Pewnego dnia zobaczyłem plakat – wygraj praktykę w dziale PR i Marketingu. Stanąłem do rekrutacji wewnętrznej z dwóch powodów. Po pierwsze jest to ściśle związane z moim wykształceniem i zainteresowaniami. Po drugie zawsze bardzo chciałem spróbować swoich sił właśnie w tym obszarze. Dosłownie podskoczyłem z radości, kiedy okazało się, że wygrałem i dostałem od arvato taką szansę. (…) Pracując w contact center zupełnie inaczej wyobrażałem sobie wyższe struktury. To było moje pierwsze pozytywne zaskoczenie – wszyscy mówią sobie po imieniu i nie ma podziałów na »lepszych i gorszych«. Ponadto, idąc na staż nie byłem do końca pewien, czym będę się zajmował i nad jakimi projektami przyjdzie mi pracować. Ucieszyłem się gdy wyszło na jaw, że mogę rozwijać skrywane dotąd umiejętności związane z projektowaniem w programach graficznych!

Staż w arvato to dobry start do dalszego rozwoju i spełnienia zawodowego! Zdobyte doświadczenie jest dla mnie tym bardziej cenne, gdyż uwierzyłem w swoje możliwości i wiem, że pewnego dnia to zaowocuje.”

Szkolenia
Projekty szkoleniowe w obszarze Contact Center realizowane są przez zespół trenerów wewnętrznych oraz we współpracy z najlepszymi firmami szkoleniowymi na rynku. Oprócz systemu rozwojowego realizowanego przez szkolenia, warsztaty czy coaching, w ramach wewnętrznego Programu Praktyk arvato daje swoim Pracownikom okazję do poznania od podszewki różnych działów.

Obszar Logistyki w ubiegłym roku zaproponował 30 rodzajów szkoleń, w których udział wzięła ponad połowa zatrudnionych Pracowników. Do zrealizowanych tematów warsztatów i wykładów zalicza się m.in.: komunikacja, kierowanie zespołem, jakość, obsługa klienta, negocjacje, sprzedaż oraz twórcze myślenie w biznesie. Pracownicy uczestniczyli także w niezbędnych szkoleniach specjalistycznych, między innymi kadrowych, księgowych, informatycznych.