Zostań młodym profesjonalistą!

Zdobądź pracę swoich marzeń!

ZAREJESTRUJ SIĘ

sonda

Wizytówka

arvato Polska

http://www.praca.arvato.pl/ »
Branża:Call center/Obsługa klienta
Wielkość firmy: korporacja (>250 pracowników)
Rok założenia:1994

Praktyki i staże:

Rekrutacje na praktyki: tak
Rekrutacje na staże: tak
arvato Polska wchodzi w skład grupy arvato AG, która jest częścią międzynarodowego koncernu medialnego Bertelsmann AG. W Polsce jesteśmy obecni od 1994 roku. Zatrudniamy ok. 2350 Pracowników w 8 lokalizacjach w Polsce. Główna siedziba i centrum logistyczne znajdują się w Plewiskach k. Poznania, contact center są umiejscowione w Szczecinie, Poznaniu i Koninie, kolejne centra logistyczne - w Błoniu k. Warszawy oraz w Żernikach k. Poznania, a centrum windykacji w Poznaniu.

arvato services świadczy usługi w zakresie:

  • zaawansowanych rozwiązań IT
  • korespondencji masowej
  • logistyki
  • telefonicznej obsługi klientów (Contact Center)
  • programów lojalnościowych
  • specjalistycznych usług finansowych (faktoring, monitoring i windykacja, BPO finansowe)


Naszymi zadowolonymi Klientami są liczne firmy polskie i międzynarodowe. Jesteśmy liderem rynku w zakresie dystrybucji dla klubów książki, wielojęzycznej obsługi klientów przez telefon oraz prowadzenia programów lojalnościowych dla branży paliwowej.

Contact Center

  • 1750 Pracowników
  • 4 lokalizacje w Polsce (Poznań x2, Szczecin, Konin)
  • 150 000 kontaktów w jeden dzień
  • 12 języków
  • 15 narodowości


Centra Logistyczne

  • 600 Pracowników
  • 3 lokalizacje w Polsce (Plewiska i Żerniki k/Poznania, Błonie k/Warszawy)
  • 100 000 spersonalizowanych paczek w jeden dzień
  • łączna powierzchnia magazynów 40.000 mkw
  • najnowsze technologie o światowych standardach: SAP, lean lift, Pick-by-Point®


Naszą kulturę organizacyjną wyznaczają:

Misja - Wspieramy sukces naszych Klientów, poprzez profesjonalne, indywidualne i kompleksowe rozwiązania. Razem osiągamy więcej!
Wizja - Lider dla liderów. arvato pracuje z najlepszymi oraz dla najlepszych.
Wartości – Rozwój, Partnerstwo, Jakość, Inicjatywa

CSR
W Polsce arvato services działa prospołecznie przez podejmowanie różnych działań:

1. RZETELNE WYPEŁNIANIE ZOBOWIĄZAŃ WOBEC PRACOWNIKÓW: wypłaty wynagrodzeń zawsze na czas, utrzymywanie stabilnego zatrudnienia oraz bezpieczeństwa pracy, zapewnienie rozwoju Pracownikom.

2. RZETELNE WYPEŁNIANIE ZOBOWIĄZAŃ WOBEC PARTNERÓW BIZNESOWYCH: ciągłe starania o utrzymanie wysokiej jakości świadczonych usług (ISO 9001:2000, COPC); jasne i uczciwe zasady prowadzenia przetargów, rzetelna komunikacja z partnerami biznesowymi.

3. DZIAŁALNOŚĆ CHARYTATYWNA:

  • Kampania “Czas na czytanie” (mająca na celu wspieranie kultury czytania w Polsce; arvato jako partner logistyczny przedsięwzięcia – darmowe pakowanie zamówionych przez biblioteki książek - około 2.500 paczek)
  • coroczne wsparcie WOŚP (Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy)
  • regularne wsparcie finansowe Przedszkole „Orzeszek”
  • przekazywanie książek do bibliotek szkolnych
  • Świąteczne Akcje „Mikołaj” / „Zajączek” – co roku zbiórka wśród Pracowników arvato na rzecz domu dziecka, hospicjum, innych instytucji NGO
  • Wsparcie UNICEF
  • Wsparcie Stowarzyszenia „Wyrównywanie szans” (wsparcie dla projektu świątecznego)
  • Wsparcie Akcji „Kropla” zorganizowanej w Szczecinie – zakup przez Pracowników piłeczek antystresowych w kształcie kropli – wsparcie dla inicjatywy Polskiej Akcji Humanitarnej „zbieram wodę” – budowa studni wody pitnej w Afryce


4. OCHRONA ŚRODOWISKA/ EKOLOGIA:

  • Regularne akcje Be green Day
  • Sortowanie odpadów
  • Bieżąca kontrola zużycia materiałów w procesach produkcyjnych; większość używanych przez arvato opakowań jest produkowana z użyciem surowców wtórnych
  • Raport Środowiskowy Grupy arvato i związane z nim inicjatywy


5. WSPARCIE SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH:

  • wsparcie V i VI edycji konkursu Wojewódzki Lider Biznesu