Zostań młodym profesjonalistą!

Zdobądź pracę swoich marzeń!

ZAREJESTRUJ SIĘ

sonda

Wizytówka

ACNielsen Polska

http://pl.nielsen.com »
Branża:Marketing/Promocja/PR
Wielkość firmy: korporacja (>250 pracowników)
Rok założenia:1992

Praktyki i staże:

Rekrutacje na praktyki: tak
Rekrutacje na staże: tak

Firma Nielsen oferuje swoim Klientom kompleksową informację rynkową z wielu różnych źródeł, wraz z zestawem specjalistycznych narzędzi usprawniających zarządzanie informacją, zaawansowaną metodologią i systemem analitycznym oraz wydzielonym, profesjonalnym zespołem obsługi Klienta. Dzięki temu możemy w pełni wspomagać naszych Klientów w określeniu optymalnej drogi wzrostu ich biznesu.
Klienci wykorzystują nasze usługi, aby: Określić swoje wyniki na tle całego rynku, analizować dynamikę rynku, zdefiniować i rozwiązać swoje problemy marketingowe i sprzedażowe, zidentyfikować i uchwycić pojawiające się możliwości wzrostu. 
Nasi pracownicy to godni zaufania specjaliści, którzy blisko współpracują z Klientem, pomagając w wyborze odpowiedniego dla nich zestawu informacji i wykorzystania ich w celu podjęcia możliwie najlepszych decyzji biznesowych. 

Firma ACNielsen powstała w roku 1923 w Stanach Zjednoczonych, a jej założycielem był Arthur Charles Nielsen Senior, jeden z twórców nowoczesnej koncepcji badań marketingowych. Oprócz wprowadzenia wielu innowacji do marketingowych badań konsumenta i mediów, Nielsen stworzył również jedyne w swoim rodzaju narzędzia służące do badań handlu detalicznego, dzięki którym po raz pierwszy Klienci otrzymali rzetelne i obiektywne informacje o wynikach swoich i swojej konkurencji, a także o wpływie kampanii marketingowych i programów sprzedażowych na ich dochód oraz zysk. Dane Nielsena nadały praktyczny sens koncepcji udziałów rynkowych i sprawiły, że stały się one kluczowymi miernikami wyników korporacji. Nielsen stworzył również firmę siostrzaną znaną dziś jako Nielsen Media Research, będącą światowym liderem na rynku badań telemetrycznych oraz innych usług związanych z badaniem mediów.

Polski oddział firmy ACNielsen powstał w 1992 roku. W centrali firmy zatrudnionych jest 280 pracowników, w terenie natomiast współpracuje z nami ponad 1000 osób, w tym ankieterzy, koordynatorzy i instruktorzy.

W 2001 roku firma ACNielsen stała się częścią międzynarodowego koncernu VNU - światowego lidera w badaniach marketingowych, badaniach mediów i bazach teleadresowych. 

18 stycznia 2007 roku koncern VNU, właściciel ACNielsen Polska Sp. z o.o., ogłosił zmianę swojej nazwy na The Nielsen Company. Zmiana ta odniosła się również do firmy ACNielsen Polska Sp.z o.o., która zmieniła dotychczasowe logo i markę na NIELSEN. Nie zmieniła się natomiast nasza lokalna nazwa spółki jako podmiotu prawnego. 

Filary działalności:

Badanie rynku
Nasze podstawowe usługi z zakresu badania rynku zapewniają wszechstronny obraz:
  • Sprzedaży dóbr szybko zbywalnych do konsumentów w detalicznych punktach sprzedaży. Informacje zostają zebrane we wszystkich typach placówek handlu detalicznego. Badanie to dostarcza Klientom niezbędnych informacji o wynikach rynkowych ich produktów na tle konkurencji, trendach i zmianach zachodzących na rynku, oraz o wynikach sprzedażowych i cenach. Dostarczają również kluczowych wskazówek odnośnie wykorzystania aktywności promocyjnych w kanałach detalicznych, takich jak promocje merchandisingowe czy obniżki cen. Zapewniają także wiedzę na temat dystrybucji i zapasów w punkcie sprzedaży detalicznej.
  • Decyzji podejmowanych przez konsumentów. Usługi związane z badaniami konsumenckimi umożliwiają Klientom zrozumienie i przeanalizowanie motywacji, nastawienia, zachowań, zwyczajów zakupowych oraz cech demograficznych charakteryzujących konsumenta. 

Narzędzia i Usługi Analityczne
Oferujemy zaawansowane oprogramowanie wraz z profesjonalną obsługą, dzięki któremu nasi Klienci nie tylko otrzymują od nas dane, ale mogą również selekcjonować i oceniać informacje rynkowe, a także łączyć je z wewnętrznymi danymi oraz z informacjami uzyskanymi od osób trzecich, w celu analizowania specyficznych zagadnień i sytuacji biznesowych. 

Klient może obserwować i analizować informacje z wielu stron, jak np. od strony określonych kategorii produktowych, obszaru geograficznego czy kanału sprzedaży. Nasze dane są przystosowane oraz prezentowane tak, aby odpowiadać specyficznym potrzebom poszczególnych firm - producentów, usługodawców i detalistów, zarówno na szczeblu zarządu, jak i działów marketingu, sprzedaży, zakupów, zarządzania kategorią i innych. 

Usługi Diagnostyczne
Nasze usługi w zakresie modelowania i analiz specjalnych dają Klientom narzędzia umożliwiające ocenę i zrozumienie czynników, jakie wpływają na sukces lub klęskę kampanii marketingowych, jak również pozwalają odpowiednio ukierunkować kolejne działania, takie jak: optymalizacja akcji promocyjnych, ustalanie cen, wybór grupy docelowej czy optymalizacja marketing-mix.   

Nasze badania konsumenckie oferują Klientom wiele możliwości i technik badawczych mających na celu zrozumienie wpływu czynników rynkowych na podejmowane przez konsumentów decyzje zakupowe. Badania są każdorazowo dostosowywane do specyficznych potrzeb biznesowych Klienta.

Identyfikacja Możliwości
Mimo, że wszyscy nasi Klienci koncentrują się na konsumencie, to każdy z nich w indywidualny sposób definiuje najbardziej istotne w jego organizacji kwestie związane z marketingiem i sprzedażą. Nasze informacje i usługi są przygotowane tak, aby pomóc każdemu Klientowi zidentyfikować jego indywidualne możliwości wzrostu i opracować drogę rozwoju. 

Dzięki budowaniu długoterminowych relacji, nasi pracownicy współpracują ze swoimi Klientami w bliskich, partnerskich stosunkach. Umożliwia im to zrozumienie strategii i celów biznesowych ich Klientów, zaprojektowanie optymalnego zakresu usług dostosowanego do potrzeb danego Klienta, uzgodnienie jednoznacznych i wymiernych celów biznesowych Klienta oraz weryfikację wyników i zwrotu inwestycji Klienta.