Zostań młodym profesjonalistą!

Zdobądź pracę swoich marzeń!

ZAREJESTRUJ SIĘ

sonda

Junior IT Customer Support Specialist

Data publikacji ogłoszenia: 2015-09-01

Firma: Accenture


Ogłoszenie wygasło
Zobacz inne ogłoszenia
tego pracodawcy: Accenture
lub z tej branży: IT


Accenture is a global management consulting, technology services and outsourcing company, with approximately 336,000 people serving clients in more than 120 countries. Combining unparalleled experience, comprehensive capabilities across all industries and business functions, and extensive research on the world’s most successful companies, Accenture collaborates with clients to help them become high-performance businesses and governments. The company generated net revenues of US$30 billion for the fiscal year ended Aug. 31, 2014. Its home page is http://www.accenture.com/home.asp.

Junior IT Customer Support Specialist

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem
  • Identyfikowanie, wykrywanie, oraz usuwanie usterek, udzielanie wskazówek i rad użytkownikom
  • Praca w systemie zgłoszeń Remedy, analiza zgłaszanych problemów, automatyzacja powtarzalnych procesów
  • Praca z Symantec Ghost, WDS, SCCM, Active Directory, instalacja obrazów systemowych, monitorowanie poprawek

 

Kwalifikacje:

 

  • Dostępność w wymiarze pełnego etatu
  • Znajomość systemów operacyjnych Windows (Windows 7, Windows 8)
  • Znajomość pakietu Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint)
  • Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych LAN, TCP/IP, DNS, DHCP, proxy
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na komunikację słowną
  • Mile widziane doświadczenie w dziale IT, pracy na pierwszej linii wsparcia klienta
  • Mile widziana znajomość ActiveDirectory, usługi Windows Deployment Services (WDS), Microsoft System Center Configuration Manager (SCCM), umiejętność pisania skryptów automatyzujących niektóre procesy

 

Oferujemy:

 

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy (dostarczamy  usługi naszym Klientom w blisko 30 językach obcych)
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z Klientami oraz rozwiązaniami technologicznymi zapewniającymi profesjonalne rozwiązania dla biznesu
  • Działanie zgodnie z filozofią Lean Six Sigma
  • Możliwość  współpracy i nauki  od utalentowanych kolegów wspierających Twój rozwój
  • Szkolenia i program rozwojowy pozwalający rozwijać Twój potencjał
  • Program  wprowadzający dla nowych  pracowników New Joiners Programme
  • Możliwość zaangażowania się w inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu
  • Możliwość wzięcia udziału w licznych inicjatywach takich jak: Klub Książki, Klub Kuchni Międzynarodowej, Klub Biegacza Accenture, rodzinne eventy, spotkania kulturowe, zajęcia z fotografii, wspinaczka, pływanie i wiele innych
  • Bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karty Sodexo, karty multisport, ubezpieczenie na życie
  • Przyjazna atmosfera  pracy w wielokulturowym  środowisku

 

Please send your CV in English with reference number 00317117 via email praca.outsourcing@accenture.com or APPLY ONLINE

Ogłoszenie wygasło
Rodzaj zatrudnienia: Praca stała
Branza: IT


Komentarze

Brak komentarzy.