summ-it Poznań
4300 - 5500zł
Praca
Umowa B2B, umowa o pracę, umowa zlecenie

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Office Assistant, która kompleksowo zatroszczy się o nasze biuro, a także chce rozwijać się w obszarze finansów i rachunkowości. 

W summ-it stwarzamy przestrzeń na zgłaszanie swoich pomysłów i dbamy o Twój rozwój. Nasi pracownicy biorą udział w konferencjach branżowych i wydarzeniach dotyczących szeroko pojętej tematyki IT, a także udoskonalają swoje umiejętności dzięki różnego rodzaju szkoleniom i warsztatom. 

Jeśli poszukujesz dynamicznego środowiska pracy, pełnego wyzwań i możliwości rozwoju, a jednak wciąż w ramach niekorporacyjnej struktury, to idealne miejsce dla Ciebie! 

Zapraszamy do aplikowania osoby z Poznania i okolic. 

Oferujemy:

  • Możliwe formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenie, 
  • Elastyczny czas pracy oraz przyjazną atmosferę  
  • Możliwość automatyzacji procesów  
  • Dostęp do najnowszych technologii IT – możliwość ciągłego rozwoju  
  • Wymiana wiedzy między działami  
  • Udział w międzynarodowych projektach  
  • Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne 
  • Udział w spotkaniach pt. “Naukowy Piątek” oraz konferencjach  
  • Możliwość zgłaszania własnych pomysłów i projektów, promujemy te najlepsze

Główne zadania na stanowisku:

  • Terminowa i efektywna realizacja zadań zlecanych przez Zarząd 
  • Prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych 
  • Zarządzanie powierzchnią biurową 
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie oraz ich archiwizacja 
  • Zarządzanie korespondencją firmową
  • Organizacja i koordynowanie podróży służbowych, spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych 
  • Prowadzenie i koordynacja rejestracji zamówień  
  • Współpraca z Działem Księgowości oraz Kadr 
  • Prowadzenie ewidencji wydatków na biuro 
  • Wprowadzanie danych do systemu (faktury) 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (kierunek studiów: administracja, finanse i rachunkowość)  
  • Znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) 
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych 
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2  
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej 
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania  
  • Otwartość, komunikatywność  
  • Gotowość do ciągłego rozwoju 
  • Samodzielność i kreatywność 
  • Zaciętość w rozwiązywaniu problemów

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość programu Comarch ERP Optima

 

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i nadesłanie aplikacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. 

Aplikuj teraz
Udostępnij stronę poprzez:

Podobne oferty

Financial role in Depositary, Associate 2
State Street
2 lokalizacje
Nie podano
State Street
Kraków
Nie podano
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij