Znajdź pracę SZYBCIEJ!

Zarejestruj się
w logo
i otrzymaj
darmowy e-book!

DARMOWY E-BOOK!

book

Zostań młodym profesjonalistą!

Zdobądź pracę swoich marzeń!

ZAREJESTRUJ SIĘ

sonda

TOP 5. Nowe inwestycje i miejsca pracy w Krakowie

http://youngpro.pl/uploads/artykuly/artykul_0192444d138896944.png
TOP 5. Nowe inwestycje i miejsca pracy w Krakowie

Kraków, stolica średniowiecznej Polski, siedziba najstarszego w kraju uniwersytetu i jeden z krajowych liderów w przyciąganiu inwestycji opartych na wiedzy. W okresie ostatniej dekady kilka tysięcy młodych profesjonalistów znalazło tu zatrudnienie w centrach IT i centrach finansowo-księgowych. Wkrótce dołączy do nich kilkaset następnych. 250 nowych pracowników zatrudni dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych Ericpol Telecom, 200 – firma Luxoft Poland, od 100 do 200 zamierza zrekrutować Capgemini, największy na świecie dostawca usług z zakresu konsultingu, technologii i outsourcingu.

Data publikacji: 11.01.2012

Według raportu Sektor nowoczesnych usług biznesowych w Polsce w naszym kraju istnieją obecnie 282 centra usług z kapitałem zagranicznym należące do 220 inwestorów. Kraków zajmuje w kraju 2. miejsce w przyciąganiu inwestycji tego typu, z liczbą 43 ulokowanych centr badawczo rozwojowych (R&D), centr usług wspólnych i centr outsourcingu procesów biznesowych. Pierwsze miejsce należy do stolicy (54), trzecie zajmuje Wrocław (38), czwarte – Łódź (31).

Zdaniem Mikołaja Szwocherta, koordynatora projektu Youngpro.pl, Kraków staje się niekwestionowanym liderem w branży usług outsoucowanych. – Zajmuje czołowe miejsce w rankingu  Top 50 Emerging Global Outsourcing Cities opublikowanym przez firmę consultingową Tholons. Kolejne inwestycje firm o globalnym zasięgu stanowią potwierdzenie silnej pozycji Krakowa w tej branży – uważa Mikołaj Szwochert.

Kierunek na informatykę

Kraków przyciąga wiele firm z branży finansowej ale specjalizuje się przede wszystkim w przyciąganiu przedsiębiorstw świadczących usługi IT. Nic dziwnego, że małopolscy maturzyści coraz chętniej wybierają kierunki studiów, które umożliwią podjęcie pracy w sektorze IT. Jak wynika z raportu „Rynek pracy IT” sporządzonego przez firmę Sedlak&Sedlak, w stolicy Małopolski absolwentów kierunków informatycznych przybywa przy jednoczesnej tendencji spadkowej w skali całego kraju.

Zdaniem Edyty Kolasiak IT Recruitment Specialist w ASTEK Polska przyczyna wzrostu w dużej mierze wiąże się z możliwościami,  jakie stwarza samo województwo małopolskie. – Specjalna strefa ekonomiczna zwalniająca od podatku dochodowego nowych przedsiębiorców,  zachęca do inwestowania na rynku małopolskim – analizuje Edyta Kolasiak z ASTEK Polska. – Od 2005 roku możliwość inwestowania uzyskały centra High – Tech, zatrudniające specjalistów z branży IT, a także Ośrodki BPO, które obejmują m.in. usługi: techniki informacyjne, logistyczno–magazynowe czy centra telefoniczne- call center  oraz.  Nic dziwnego, iż studenci z województwa małopolskiego wybierają kierunki, po których będą mieli większe możliwości znalezienia potencjalnego pracodawcy – kończy Edyta Kolasiak.

Niektóre z ulokowanych w Krakowie firm ściśle współpracuje z uczelniami w celu pozyskania świetnie wyedukowancyh absolwentów. W Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie funkcjonuje program o nazwie „Akademia Capgemini”. Łączy on ośmiotygodniowe praktyki oraz cyklu szkoleń i warsztatów prowadzonych przez doświadczonych trenerów. Dotyczą one między innymi zarządzania zadaniami, obsługi klienta, zarządzania jakością, bezpieczeństwa informacji, efektywnej komunikacji, sztuki skutecznej autoprezentacji w procesie rekrutacji, czasu pracy i prawa pracy, różnic kulturowych w środowisku zawodowym oraz wybranych kursów e-learningowych.

Profil kandydata

Jaki jest profil kandydata w firmach outsourcingowych? – Inwestorzy będą poszukiwali pracowników z branży IT, finansów i księgowości oraz HR, w każdej z nic z uwagi na globalny zasięg inwestycji niezwykle istotna będzie znajomość języków obcych – uważa Mikołaj Szwochert z Youngpro.pl. – Najczęściej wymagane będą standardowo język angielski i niemiecki, jednak jak wskazuje raport przygotowany przez Association of Bussines Sevice Leaders in Poland, część pracowników centrów usług wykorzystuje język francuski, hiszpański i włoski.

Ścieżka kariery przyszłego pracownika branży BPO powinna obierać się na stażach i praktykach w międzynarodowym środowisku – kontynuuje Mikołaj Szwochert z Youngpro.pl. – Informacji o takich możliwościach najlepiej szukać portalach kariery skierowanych do studentów i absolwentów, takich jak Youngpro.pl. Warto zainwestować w szkolenia z zakresu umiejętności językowych.

Prezentujemy dedykowane studentom i wczesnym absolwentom zestawienie 5 przedsiębiorstw, które planują zatrudnienie młodych profesjonalistów do swoich inwestycji w Krakowie.

Mapa inwestycji

Antenna Software

Kim jesteście i czym się zajmujecie?

Antenna rozwija tzw. oprogramowanie w chmurze, czyli takie, którego użytkownik nie musi instalować na swoim sprzęcie, by z niego korzystać. Dzięki naszym rozwiązaniom klienci biznesowi w łatwy sposób projektują, udostępniają i zarządzają mobilnymi stronami internetowymi i aplikacjami udostępnianymi na wszelkich urządzeniach posiadających dostęp do internetu, od telefonów komórkowych, przez smartfony i tablety po telewizory. Oprócz Krakowa, biura Antenny zlokalizowane są m.in. w Jersey City (USA), Bostonie (USA), Toronto (Kanada) i Bangalore (Indie).

Jak się u Was pracuje? Co Was wyróżnia jako pracodawcę?

Szczycimy się wysoką kulturą pracy i wyśmienitą atmosferą. Nasze biuro mieści się w budynku klasy A, w Centrum Biurowym Bonarka for Business, tuż obok Centrum Handlowego Bonarka City Center. Nasz Zespół składa się z ludzi młodych i kreatywnych. To profesjonaliści, którzy wykonują swoją pracę z pasją. Ich kompetencje, doświadczenie oraz znajomość nowych technologii są widoczne we wszystkich produktach Antenny. To, co nas wyróżnia, to także wyjątkowa atmosfera pracy. Cenimy sobie fakt, że nasi pracownicy są przyjaźni i pomocni, dzięki czemu praca staje się prawdziwą przyjemnością. Ludzie są gwarancją naszego sukcesu, dlatego inwestujemy właśnie w nich.

To, co nas wyróżnia spośród zespołów innych firm, to przyjazna atmosfera pracy. Podstawą naszej pracy jest działanie w zespole. Doceniamy, iż każdy z nas, niezależnie od stanowiska i stażu pracy, ma swój udział w realizacji celów firmy oraz może zgłaszać swoje pomysły. Przełożeni doceniają inicjatywę, odpowiedzialność, chęć wzajemnej pomocy i koleżeństwo, każdy z nas może liczyć na wsparcie i radę bardziej doświadczonych pracowników. Nie wymagamy firmowego stroju, a każdy zwraca się do siebie po imieniu.

Nasze biuro posiada salę do wypoczynku wyposażoną w wygodne pufy, stół do bilarda, piłkarzyki, telewizor i konsolę do gier. Co roku, latem, organizujemy wspólny dwudniowy wyjazd firmowy wraz z osobami towarzyszącymi, który zawsze dostarcza niezapomnianych wrażeń. Zimą natomiast organizujemy wspólne wypady na narty i deskę.

Kto u Was pracuje?

Na krakowski oddział Antenny składają się przede wszystkim działy rozwoju produktu, kontroli jakości, wsparcia technicznego oraz wdrożeń. Nasi pracownicy to przede wszystkim osoby znające Javę oraz języki programowania na platformy komórkowe.

Jakie macie plany rozwoju firmy w Krakowie?

Nasze najbliższe plany rekrutacyjne przewidują zwiększenie zespołów rozwoju produktu i kontroli jakości. Wolne stanowiska pracy chcemy zapełnić w pierwszym półroczu 2012 roku.

Z jakimi projektami i wyzwaniami zmierzą się Wasi przyszli pracownicy?

Flagowy produkt Antenny to Antena Mobility Platform (AMP), który jest przeznaczony dla firm i operatorów telefonii komórkowej. Dzięki AMP, firmy mogą łatwo budować i upubliczniać nowe mobilne aplikacje, a także zarządzać swoimi natywnymi aplikacjami i stronami internetowymi na dowolnym mobilnym urządzeniu, bez względu na wykorzystywany przez niego system operacyjny. Rozwiązanie Antenny w szczególności nadaje się do tworzenia i umobilniania aplikacji adresowanych do pracowników (B2E) i konsumentów (B2C). Na wdrażanie mobilnych aplikacji i treści w oparciu o  platformę AMP zdecydowało się wiele wiodących na świecie firm, które dzięki temu lepiej zarządzają pracownikami, współpracują z klientami i budują prestiż swojej marki.

Jak to się stało, że zdecydowaliście się na inwestycję w Krakowie?

Centrum technologiczne Antenny powstało na bazie oddziału brytyjskiej spółki Volantis Systems, którą Antenna przejęła w styczniu 2011 roku. Kraków został wybrany ze względu na dostęp do wysoko cenionych specjalistów oraz absolwentów uczelni technicznych.

Capgemini Polska sp.z.o.o.

Kim jesteście i czym się zajmujecie?

Capgemini jest jednym z największych na świecie dostawców usług z zakresu konsultingu, technologii i outsourcingu.

Jak się u Was pracuje? Co Was wyróżnia jako pracodawcę?

Koncepcja Współdziałnie w Biznesie - The Collaborative Business Experience oddaje specyfikę działania firmy Capgemini. Praca w Capgemini to wspólne działanie z klientem w osiąganiu trwałych i wymiernych korzyści. Organizacja stwarza swoim pracownikom możliwość wykazania się wiedzą oraz zdobywania nowych kwalifikacji czy umiejętności zarówno  zawodowych jak i miękkich.  Cenimy współpracę, szczerość, odwagę, skromność, uczciwość.

Firma jest zaangażowana w projekty odpowiedzialnego biznesu  zachęcając pracowników do czynnego udziału w licznych  programach  CSR. W Krakowie co roku pracownicy wystawiają przedstawienie teatralne, z którego dochód przeznaczony jest na podopiecznych organizacji Siemacha.

Kto u Was pracuje?

W Polsce Capgemini zatrudnia ponad 4600 specjalistów w Warszawie, Krakowie, Katowicach  i Wrocławiu. Do naszych biur poszukujemy osób z doskonałymi zdolnościami analitycznymi i interpersonalnymi, które potrafią pracować w zespole.

U naszych kandydatów wysoko cenimy  aktywną i kreatywną postawę oraz doświadczenie w realizacji projektów. Zatrudniamy również najlepszych absolwentów wyższych uczelni, którzy chcą pogłębiać wiedzę.  Wszyscy pracownicy posługują się angielskim i często znają dodatkowo inne języki europejskie, dzięki czemu polski oddział Capgemini może prowadzić obsługę klientów komunikując się w ponad 30 językach.

Jakie macie plany rozwoju firmy w Krakowie?

W Krakowie rozwijane będą  są usługi outsourcingu procesów biznesowych oraz outsourcingu IT. Z związku z tym oferowane stanowiska pracy nadal  dotyczyć będą takich obszarów jak: finanse, księgowość, obsługa klienta, wsparcie techniczne, IT. W  perspektywie najbliższych lat zwiększy się różnorodność oferowanych stanowisk pracy  w związku z ciągłym rozszerzaniem usług dla naszych klientów i wprowadzaniu coraz nowocześniejszych rozwiązań.

Jak to się stało, że zdecydowaliście się na inwestycję w Krakowie?

Kluczowym czynnikiem inwestycji w Krakowie  jest rynek pracy. Capgemini oferuje pracę zarówno osobom posiadającym wykształcenie humanistyczne, ekonomiczne jak i informatyczne czy inżynierskie. Różnorodność kierunków oferowanych przez uczelnie krakowskie, poziom kształcenia  i utalentowani absolwenci  są  cennym atutem miasta.

Cisco

Kim jesteście i czym się zajmujecie?

Cisco jest amerykańską firmą działającą w obszarze technologii informatycznych oraz globalnym liderem w obszarze technologii sieciowych. Cisco tworzy produkty, które tworzą szkielet Internetu oraz sieci – bez względu na to, czy przesyłane są w nich dane komputerowe, głos czy wideo – zarówno dla centrów danych dużych firm, jak i do domu. Niemal cały ruch w Internecie w jakimś momencie przechodzi przez produkty Cisco.

Jak się u Was pracuje? Co Was wyróżnia jako pracodawcę?

Cisco jest firmą o stabilnej i bezpiecznej pozycji finansowej, od wielu lat notującą szybki wzrost wynikający z doskonałości produktów i usług. Ma globalną markę i wizerunek, jest też najbardziej podziwianą firmą wg magazynu „Fortune”.

Cisco ma silną tradycję różnorodności i jednoczenia, obywatelskiej postawy i etycznego działania, dzięki czemu głosami pracowników została uznana za jedną ze “Stu najlepszych firm świata w których warto pracować” Magazynu Forbes. Cisco jest znane z tego, że pomaga pracownikom budować długoterminową karierę w międzynarodowym środowisku oraz ma czołowe produkty i rozwiązania, które wpływają na życie każdego.

Cisco ma elastyczną kulturę, na którą składają się delegowanie odpowiedzialności, praca zespołowa, praca na rzecz społeczeństwa i koncentracja na sukcesie klienta. Na całym świecie Cisco zatrudnia najlepszych ludzi w ich specjalnościach i tworzy środowisko, które ma pomóc zarówno im samym, jak i firmie osiągać sukcesy.

Kto u Was pracuje?

Początkowe miejsca pracy w Centrum Wsparcia Cisco będą związane z pomocą techniczną. 

Organizacja pomocy technicznej, to zespół czołowych specjalistów, których głównym celem jest pomoc klientom we wdrażaniu i efektywnej eksploatacji sieci zapewniając zarazem najwyższy  możliwy poziom satysfakcji klienta. Miarą naszego sukcesu są wyjątkowe wyniki finansowe, rosnące wskaźniki satysfakcji klienta, uznanie branży i oceny satysfakcji pracowników.

Pomoc Techniczna zapewnia doskonałe środowisko do nauki i rozwoju. Zajmując się rozwiązywaniem problemów technicznych, z którymi nie poradzili sobie nasi klienci i partnerzy, zapewnia warunki do ciągłej nauki poprzez regularne szkolenia, mentoring i pracę z czołowymi specjalistami. Struktura Pomocy Technicznej umożliwia pracę nad krytycznymi problemami ze wsparciem dedykowanego, kompletnego zespołu inżynierów wsparcia.

Cisco poszukuje osób na stanowiska Customer Support Engineer, Customer Support Engineer - Technical Expert i Technical Support Manager, którzy dołączą do najbardziej błyskotliwych osób z branży w celu projektowania i wdrażania najbardziej zaawansowanych technologii internetowych. W tych rolach pracownicy będą mieli szczegółowy wgląd w funkcjonowanie produktów Cisco i będą współpracować ze wszystkimi rozproszonymi składnikami łańcucha serwisowego.

Z jakimi projektami i wyzwaniami zmierzą się Wasi przyszli pracownicy?

W Krakowie powstanie centrum usługowe wspierające klientów z Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Rosji (EMEAR). Centrum będzie częścią sieci już istniejących ośrodków tego typu, będzie świadczyło usługi klientom wewnętrznym i zewnętrznym, w tym takim działom jak: Cisco Services i dział finansowy, będzie także wspierać działalność operacyjną firmy.

Krakowskie centrum wsparcia jest ważną częścią naszej strategii doskonalenia sposobu obsługi naszych klientów, partnerów i interesariuszy wewnętrznych w całym regionie EMEAR. Otwieramy centrum w Europie Środkowej, żeby być bliżej naszych klientów, zarówno w sensie odległości geograficznej jak  i strefy czasowej, oraz żeby oferować im pomoc w różnych językach.

Mając szereg ośrodków na całym świecie Pomoc Techniczna Cisco wykorzystuje model „podążania za słońcem” do zapewnienia klientom i partnerom obsługi przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Oznacza to, że każdy region w czasie swoich normalnych godzin pracy wspiera klientów z całego świata po czym, pod koniec dnia, przekazuje obsługę problemów krytycznych do kolejnego regionu, który będzie pracował z klientami przez kolejne godziny.

Jak to się stało, że zdecydowaliście się na inwestycję w Krakowie?

Decyzja o wyborze Krakowa była motywowana dostępnością wykształconych kadr i doskonałą infrastrukturą komunikacyjną. Jest to też atrakcyjne miejsce pracy przyszłych pracowników zarówno krajowych, jak i zza granicy.

Ericpol Telecom

Kim jesteście i czym się zajmujecie?

Firma Ericpol Telcom powstała w 1991 roku. Od tego czasu staliśmy się największym dostawcą rozwiązań telekomunikacyjnych w Polsce. Od 2009 roku jesteśmy liderami rankingu IDG Computerworld TOP 200 w kategoriach: największy polski eksporter usług IT, największy polski producent oprogramowania na zamówienie i największa polska firma w kategorii obsługi sektora telekomunikacyjnego.

Działamy w czterech głównych obszarach biznesu: telekomunikacji, rozwiązań M2M dla rynku motoryzacyjnego, rozwiązań dla rynku medycznym i oprogramowania typu ERP.

Jak się u Was pracuje? Co Was wyróżnia, jako pracodawcę?

Nie jesteśmy korporacją. Firma jest własnością jednej osoby i wyrosła w sposób organiczny dzięki pracy ludzi, których znamy i z którymi razem pracujemy. Codziennie rośnie dzięki naszej pracy. Dzisiaj w grupie Ericpol pracuje ponad 1300 osób. Wszystkie sukcesy zawdzięczamy wspólnemu wysiłkowi całego zespołu. Dlatego, już podczas procesu rekrutacji, poza technicznymi umiejętnościami, zwracamy uwagę także na osobowość. Zależy nam na tym, by trafiali do nas ludzie z umiejętnością współpracy; to dzięki temu pracujemy w zgranych zespołach, wspieramy się w codziennych obowiązkach i możemy na siebie wzajemnie liczyć. Można to poczuć już po progu firmy. Zatrudniamy niezwykłych ludzi: otwartych, serdecznych, z poczuciem humoru i – często niecodziennymi – pasjami.

Nie oczekujemy przestrzegania dress code’u, mówimy do siebie po imieniu, rezygnujemy ze zbytecznych procedur i formalności. Jesteśmy grupą dobrych znajomych. Integrujemy się nie tylko pracując, ale także odpoczywając po pracy – w Ericpol Telecom zawiązało się wiele prawdziwych przyjaźni. Jako firma dbamy o to, by organizacja pracy pozwalała pracownikom zachować równowagę pomiędzy życiem zawodowym a czasem, który poświęcają swoim rodzinom i przyjaciołom.

Kto u Was pracuje?

Zatrudniamy zarówno specjalistów z doświadczeniem, jak i studentów i absolwentów takich kierunków jak: automatyka i robotyka, elektronika, elektrotechnika, fizyka, informatyka, matematyka i telekomunikacja.

Ze względu na to, że jesteśmy firmą prawdziwie międzynarodową i duża część komunikacji z naszymi klientami odbywa się w języku angielskim, szukamy osób, które potrafią się dobrze porozumiewać w tym języku. Zwracamy dużą uwagę na osobowość kandydatów – zależy nam na tym, by do zespołu trafiały osoby z umiejętnością współpracy z innymi, lubiące dzielić się wiedzą i chętne do nauki.

Jakie macie plany rozwoju firmy w Krakowie?

W ciągu najbliższych lat Firma planuje znacznie zwiększyć swoje inwestycje w Krakowie, a co za tym idzie znacznie zwiększyć poziom zatrudnienia. Poszukiwani w dalszym ciągu będą absolwenci informatyki, telekomunikacji, automatyki, robotyki, matematyki i fizyki. Nieustannie poszukujemy pracowników w obszarze rozwoju i utrzymaniu oprogramowania, testu, doświadczonych analityków, i kierowników projektów.

Z jakimi projektami i wyzwaniami zmierzą się Wasi przyszli pracownicy?

Przed naszymi obecnymi i przyszłymi pracownikami zawsze znajdują się takie wyzwania, jakie stawia przed nami międzynarodowy rynek telekomunikacyjny. Zmiany następują znacznie szybciej niż kiedyś, a Ericpol konkuruje z najlepszymi firmami na świecie. Nasi pracownicy mają okazję obserwować  i współtworzyć cykl życia oprogramowania telekomunikacyjnego na zamówienie klienta - od fazy zbierania oczekiwań poprzez rozwój, testowanie i weryfikację oprogramowania aż po etap utrzymania i wsparcia klienta. Pośród innych obszarów naszej działalności biznesowej znajduje się zarządzanie konfiguracją, logistykę informacji, zarządzanie projektami IT czy hosting produktu oprogramowania. Ponadto nasi eksperci doradzają i prowadzą prace badawczo-rozwojowe dla operatorów telekomunikacyjnych na całym świecie.

Jak to się stało, że zdecydowaliście się na inwestycję w Krakowie?

Firma Ericpol jest niezależnym dostawca oprogramowania i jest firmą polską. Powstała w Łodzi w 1991r. W połowie lat 90 drugie biuro zostało założone w Krakowie. Powód był jeden i bardzo sentymentalny: miłość. Inwestycje rzadko kiedy lubią uczucia, opierają się zazwyczaj na chłodnej kalkulacji, lecz w tym przypadku było inaczej i firma dzięki tej decyzji wiele zyskała.

Luxoft Poland Sp.z.o.o.

Kim jesteście i czym się zajmujecie?

Luxoft jest działającym na całym świecie liderem w branży usług outsourcingowych związanych z rozwojem wysokiej klasy aplikacji i projektowania produktów

Luxoft zaistniał w 1995 roku jako centrum rozwoju oprogramowania w IBS, największym i najprężniejszym rosyjskim holdingu IT. W kwietniu 2000 roku firma uniezależniła się i zajęła rosnącym rynkiem zagranicznych usług programistycznych w USA i Europie. Wtedy właśnie przyjęła nazwę Luxoft. Obecnie zatrudnia około 3700 pracowników i wciąż dostarcza światowej klasy innowacyjne rozwiązania i usługi.

Od czasu swojego powstania Luxoft znacznie poszerzył zakres świadczonych usług, a także stworzył bazę kwalifikacji umożliwiających realizację projektów dla sektora bankowo-finansowego, telekomunikacyjnego, motoryzacyjnego, wytwórczego, lotniczego, energetyczno-komunalnego, programistycznego i mediów. Centra rozwojowe Luxoftu mieszczą się na terenie Rosji, Ukrainy, Polski, Rumunii, Wietnamu i Kanady, umożliwiając światowym liderom gospodarczym z Ameryki Północnej i Europy korzystanie z najlepszych usług IT.

Luxoft jest pierwszą w Europie firmą, której procesy i ich najwyższy poziom poświadczone zostały certyfikatem CMMI Level 5. Lwią część naszych inwestycji przeznaczyliśmy na rzecz rozwoju własnych narzędzi, które w połączeniu z branżowymi metodologiami dla korporacji i produktów zapewniają bezproblemowy i skuteczny rozwój rozproszony.

Jak się u Was pracuje? Co Was wyróżnia jako pracodawcę?

  • Benefity dla pracowników
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej (dla pracowników i ich rodzin)
  • Dostęp do programów sportowych
  • Pakiet relokacyjny
  • Regularne szkolenia w obszarach technicznych oraz miękkich
  • Dodatek transportowy
  • Możliwość planowania swojej kariery w różnych branżach
  • Umowa o pracę na czas nieokreślony
  • Zaangażowanie

Kto u Was pracuje?

Luxoft zatrudnia najlepszych specjalistów, doskonale wykształconych i znających języki obce.

Jakie macie plany rozwoju firmy w Krakowie?

Będziemy poszukiwać kandydatów na stanowiska: Java Developer, Project manager, Analyst, .Net Developer, C++, Oracle

Z jakimi projektami i wyzwaniami zmierzą się Wasi przyszli pracownicy?

Wachlarz technologii, na których opieramy nasze rozwiązania, jest bardzo szeroki. Zawiera najpopularniejsze technologie i platformy, takie jak Enterprise Java, .NET, Oracle, IBM Websphere, Tibco, Cognos, Informatica, Oracle BI, Business Objects i SAP. Mamy także doświadczenie w budowaniu oprogramowania na stosunkowo młodych technologiach, takich jak Flex, iOS i Android.

Jak to się stało, że zdecydowaliście się na inwestycję w Krakowie?

Kraków to atrakcyjna lokalizacja ze względu na dostępność wykwalifikowanych pracowników, można tutaj łatwo można znaleźć odpowiednią liczbę specjalistów. Potwierdza to także ranking Tholons, gdzie Kraków znalazł się na 1. miejscu w kategorii emerging cities w Top 10.





2012-01-08 ,