Znajdź pracę SZYBCIEJ!

Zarejestruj się
w logo
i otrzymaj
darmowy e-book!

DARMOWY E-BOOK!

book

Zostań młodym profesjonalistą!

Zdobądź pracę swoich marzeń!

ZAREJESTRUJ SIĘ

sonda

7 przykładów CV+. Zwracają uwagę, ale czy są funkcjonalne?

http://youngpro.pl/uploads/artykuly/artykul_c21bef22fc9811517.jpg
7 przykładów CV+. Zwracają uwagę, ale czy są funkcjonalne?
Dobre CV pozwala rekruterowi szybko i wiarygodnie poznać doświadczenie zawodowe kandydata. Kreatywne CV to strzał w dziesiątkę przy rekrutacji w branży kreatywnej – poświadcza, że kandydat nie myśli schematami oraz pokazuje jego osobowość. Pomiędzy nimi jest CV+. To dokument rekrutacyjny, ale z charakterem. Pozwala na szybką nawigację pomiędzy schematycznymi sekcjami, ale nie pozwala o sobie zapomnieć. Pozytywnie wyróżnia i to nie tylko przy rekrutacjach do agencji reklamowej. Wspólnie z rekruterami i rekruterkami z prestiżowych agencji pracy szukamy złotego środka między kreatywnością, a użytecznością.

Informacji o idei CV+ próżno szukać na popularnych serwisach rekrutacyjnych. Jest to autorskie podejście do tematu redakcji i formatowania tego najważniejszego dokumentu rekrutacyjnego, które wynika z potrzeby wskazania ciekawych i funkcjonalnych rozwiązań graficznych, z których mogą skorzystać kandydaci i kandydatki z różnych branż na zróżnicowane stanowiska pracy. 

Przygotuj doskonałe i użyteczne CV! Zarejestruj się teraz na Youngpro.pl!


Przykuwające uwagę CV nie musi być domeną jedynie grafików, artystów i copywritterów. Istotne jest natomiast odpowiednie wyważenie tak by forma podążała za treścią i celem oraz nie zdominowała odbioru dokumentu. CV+ to życiorys, który pozytywnie się wyróżnia.
 
Zebraliśmy 7 charakterystycznych życiorysów, które mogą reprezentować ideę CV+. O ekspercki komentarz zwróciliśmy się do specjalistów ds. rekrutacji z 4 prestiżowych agencji rekrutacyjnych oraz portalu Youngpro.pl, którzy codziennie przeglądają i zarządzają dziesiątkami dokumentów rekrutacyjnych. Daliśmy im przy tym dowolność w wyborze komentowanego CV+ ponieważ rozkład ilości opinii na poszczególne przykłady stanowi również ważny sygnał, które z nich w największym stopniu zachęciły ich do poświęcenia czasu i zapoznania się z nimi bliżej.

Zapytaliśmy ich o atrakcyjność prezentowanych przykładów CV+, funkcjonalność, czytelność oraz aspekty zarządzania dokumentami aplikacyjnymi w procesie rekrutacji (np. wydruk, użyteczność podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Otrzymane odpowiedzi pozwalają nabrać pewności, które rozwiązania graficzne w największym stopniu odpowiadają osobom, na których skrzynki mailowe adresowane są dokumenty aplikacyjne. 

Załączone do artykułu przykłady CV+ chronione są prawem autorskim. Wykorzystanie, edycja oraz publikacja bez zgody ich autorów i autorek może być niezgodne z prawem. 

CV+ 1 – Sara Rohacik



Quote Bojan Żargalyn, Permanent Placement Consultant w Adecco Poland Sp. z o.o. 

Forma CV powinna nie tylko pokazać naszą pomysłowość i wkład pracy, ale wspomóc wyeksponowanie ważnych treści.  W tej aplikacji znajdziemy podstawowe informacje, ale forma nie wspiera treści. W tym przypadku wybrałbym klasyczne CV lub włożył więcej pracy w nieszablonowość dokumentu. 


Marcin Rulka Marcin Rulka, Konsultant zespołu IT& Telecoms w HAYS Poland 

Pierwsze wrażenie, po zapoznaniu z CV jest dość pozytywne. Dokument jest bardzo prosty, czytelny i łatwy „w obsłudze”. Dla osoby rekrutującej nie stanowi większego problemu znalezienie najważniejszych informacji takich jak doświadczenie czy edukacja. Bardzo pomocne jest także wydzielenie informacji na temat posiadanych przez kandydatkę umiejętności czy też zakresu obowiązków przy poszczególnych stanowiskach. Jeśli chodzi o kolorystykę, dobrane kolory nie męczą, pozwalają łatwo przejść przez cały dokument i bez trudu wyłapać interesujące nas informacje. Ciekawym zabiegiem jest wydzielenie za pomocą innej czcionki oraz koloru danych kontaktowych, co przy okazji stanowi wraz z interesującym zapisem imienia, jedyny element wyróżniający. Takie CV nie do końca pasuje do osoby zajmującej się kreacją. Niezbędne byłoby dołączenie przykładowych prac, by dopełnić obraz doświadczenia kandydatki. Reasumując, ten wzór CV jest godny polecenia, jednakże nie do końca pasujący do wszystkich branż. Osoby zajmującej się tworzeniem grafiki powinny pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa, lecz pamiętając, aby forma nie przysłoniła treści.

CV+ 2 – Syed Muhammad Rehan



Quote  Bojan Żargalyn, Permanent Placement Consultant w Adecco Poland Sp. z o.o. 

Najważniejsza zasada w pisaniu CV jest prosta – liczy się treść. Tzw. „ogólne wrażenie np. w przypadku stanowisk wymagających kreatywności, ma duże znaczenie, ale zazwyczaj osoba czytająca nie ma zbyt dużo czasu i  szuka przede wszystkim istotnych dla niej informacji. Samo zaciekawienie osoby czytającej aplikację nie wystarczy.  Nie ma uniwersalnych CV, dlatego w zależności od specyfiki stanowiska na które kandydujemy, warto jest uwydatnić pożądane przez potencjalnego pracodawcę kwalifikacje i umiejętności. Na przysłowiowy „pierwszy rzut oka”, aplikacja nr 2 wzbudza ciekawość.  Mimo, że nie jestem zwolennikiem wytłuszczonego nagłówka „Curriculum Vitae”, w tym przypadku nie byłem pewny czy właśnie z nim mam do czynienia. Minusem jest też niewielka i pochylona czcionka przez co CV jest nieczytelne. Forma powinna wspierać treść, tak aby dzięki temu była czytelniejsza. Podział w aplikacji nr 2 na doświadczenie, edukację etc. jest przejrzysty, ponadto pozwala na łatwe wprowadzanie zmian.  Merytorycznie CV jest przygotowane poprawnie, informacje są ułożone w odpowiedni sposób, ale cały efekt psuje grafika. 

CV+ 3 – Jonathan Moreira



Mikołaj Szwochert Mikołaj Szwochert, koordynator projektu Youngpro.pl


Bardzo dobra realizacja CV+. Nawiązuje do klasycznego układu dokumentu, jednak poprzez zastosowane grafiki i kontrastowe kolory dokument staje się dużo bardziej czytelny. Ikony nawiązujące do treści są uniwersalne i ułatwiają nawigację. „Dymek” wypowiedzi przy danych osobowych komunikuje podsumowanie zawodowe, to bardzo usprawnia pracę rekrutera, który na zapoznanie się z dokumentem ma tylko kilka chwil. CV+ w takiej formie może być wykorzystane nie tylko do aplikowania na stanowiska wymagające nieprzeciętnej kreatywności.

CV+ 4 – Rei Pash



Quote Justyna Sławik, Specjalista ds. Rekrutacji w Randstad


W wersji elektronicznej takie CV wygląda ładnie i elegancko, jednak czarne tło wprowadza pesymistyczny nastrój i przede wszystkim ciężko się drukuje. Odbiór treści może być zaburzony przez kolor. Lepiej zatem raczej unikać takiej barwy.

Mikołaj Szwochert Mikołaj Szwochert, koordynator projektu Youngpro.pl


Nietypowość tego CV polega głównie na zastosowaniu tła i zmiany koloru czcionek. Układ informacji ułatwia nawigację po dokumencie i nawiązuje do klasycznego układu. Mimo niewielu doświadczeń kandydata, CV zaciekawia i na pewno będzie zapamiętane. Pojawia się jednak wątpliwość co do funkcjonalności takiego CV jako dokumentu. Mimo doby informatyzacji i rekrutacji internetowych rekruterzy nadal drukują dokumenty aplikacyjne, które zabierają na spotkania z kandydatami. Niewątpliwie powyższy wzór straci na „urodzie” gdy zostanie wydrukowany na klasycznej biurowej drukarce, a ciemne tło dokumentu uniemożliwi naniesienie notatek. To dość ważna cecha CV+, by przez nietypową formę nie traciły na funkcjonalności.

CV+ 5 – Riccardo Sabatini



Quote Justyna Sławik, Specjalista ds. Rekrutacji w Randstad


Miało być kreatywnie a jest nieczytelnie. Taki układ utrudnia czytanie i wyłapanie najważniejszych informacji. Osoba prowadząca rekrutację ma niewiele czasu na zapoznanie się z aplikację i podjęcie decyzji czy jej autor jest osoba odpowiednią na obsadzane stanowisko. Poprzez jasny i czytelny układ ułatwiamy jej pracę i tym samym działamy na naszą korzyść.

Magdalena Krupa Magdalena Krupa, Konsultant zespołu IT& Telecoms międzynarodowej firmy rekrutacyjnej HAYS Poland


CV nr 5 niewątpliwie przykuwa wzrok. Żywa gra kolorów oraz „gazetowy” layout to na pewno odstępstwo od schematów zazwyczaj spotykanych. Jednak z punktu widzenia rekrutera, który w pierwszej kolejności ma za zadanie ocenić przydatność informacji zawartych w dokumencie, forma życiorysu wydaje się dominować nad jego treścią i niewątpliwie utrudnia podjęcie decyzji, co do dalszego postępowania z CV. Czytelność dokumentu jest zaburzona ze względu na dużą ilość użytych znaków graficznych, które nie mają uniwersalnego charakteru i na pierwszy rzut oka nie są zrozumiałe. Powoduje, to, że informacje w życiorysie są rozproszone i trudne do uchwycenia. Na brak przejrzystości wpływa również kilka rodzajów użytej czcionki. Utrudnia to szybkie dotarcie do konkretnych informacji.

Pierwsze skojarzenie z autorem dokumentu to, iż jest to osoba niebanalna i pomysłowa, jednak trzeba pamiętać, w jakim celu przesyłana jest aplikacja. Przede wszystkim jest to skuteczne zainteresowanie rekrutera informacjami ważnymi z punktu widzenia profilu stanowiska. W przypadku ubiegania się o tzw. „kreatywne stanowiska”, forma życiorysu nie pozostaje bez znaczenia, ale nie może ona zdominować najistotniejszych informacji związanych z doświadczeniem oraz umiejętnościami kandydata. Należy zachować balans między treścią, którą chcemy przekazać oraz atrakcyjnością formy.

Marta Hanusiak Marta Hanusiak, Recruitment Consultant w Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.


Według ogólnie przyjętych praktyk, rekruterzy na początkowym etapie przeglądania CV poświęcają im w przybliżeniu od 15-20 sekund. Dlatego też wygląd i pierwsze wrażenie jest niezmiernie istotne. Poniższy przykład jest bardzo interesujący jeżeli weźmiemy pod uwagę jego oryginalność. Kandydat zdecydowanie chciał podkreślić poszczególne aspekty swoich kwalifikacji, które mogłyby być wartością dodaną dla nowego pracodawcy.

Jednakże nawigacja po CV nie jest prosta. Czytanie tego CV wiąże się ze dużym wysiłkiem, pomimo iż kandydat posiada dobre kwalifikacje to jednak chaotyczność, różnorodność kolorów i wielkość czcionek powoduje, że doświadczenie spada na dalszy plan. Poniższe CV zalicza się do tzw. życiorysu zawodowego, które jest podsumowaniem doświadczenia zawodowego ze szczególnym naciskiem na te obszary, w których Kandydat jest ekspertem i powinien skupiać uwagę czytającego na podsumowaniu swoich umiejętności.

Aplikacja niestety nie jest do końca użyteczna, na pewno brakuje w niej chronologiczności z uwzględnieniem ram czasowych, która przynosi najlepsze rezultaty, gdyż jest najbardziej czytelnym przedstawieniem kwalifikacji i umiejętności Kandydata. Pracodawca zawsze podczas rozmowy może się do nich odnieść. W tym wypadku CV jest nieczytelne i bardzo chaotyczne.

Dodatkowo brakuje nazw zajmowanych stanowisk, a co za tym idzie opisu i zakresu wykonywanych obowiązków. Ważne jest aby zamieść formalną nazwę stanowiska wraz ze szczegółowym wyjaśnieniem wykonywanych obowiązków i związanych z nimi sukcesów, dzięki temu CV przedstawi czytającemu dokładny obraz codziennej pracy.

Myślę, że przykładowa aplikacja mogła zostać złożona w agencji reklamowej. Jednak w tym wypadku forma przerosła treść. Rekomenduję zmienić w pierwszej kolejności kolorystykę - zachęcam do ujednolicenia koloru (czerń się zawsze sprawdza). Czcionka nie jest odpowiednio dobrana, zachęcam również do stosowania Times Roman lub Arial, a także neutralnego tła. Wielkość liter - z zasady rozmiar czcionki jest taki sam, dlatego aby coś wyróżnić stosujemy pogrubienia. Zachowajmy format tekstu: dane teleadresowe, wykształcenie, doświadczenie, znajomość języków.

CV+ 6 – Kevin Pire



Quote Justyna Sławik, Specjalista ds. Rekrutacji w Randstad


Zastosowano tu intrygujący układ. Swobodna forma graficzna połączona jest z czytelnym sposobem przedstawienia treści. Dobrym zabiegiem jest wyróżnienie dużą czcionką imienia oraz nazwiska kandydata, ale tu jest to nieco przesadzone. Nasuwa skojarzenia z przesadzonym poczuciem własnej wartości kandydata.

CV+ 7 – Rodrigo Cortes



Quote Natalia Szwagrzak, Recruitment Consultant w Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o


CV tego kandydata bardzo szybko przykuło moją uwagę ze względu na ilość zawartych w nim kolorów oraz ciekawy chwyt z „zachlapanym przez farbę” zdjęciem. Te dwa elementy czynią tę aplikację atrakcyjną w oczach rekrutera, który codziennie przegląda dziesiątki podobnych do siebie życiorysów. CV zwraca na siebie uwagę oryginalnością, ale jest przy tym bardzo spójne i  czytelne. Użyte w aplikacji kolory nie tylko urozmaicają dokument, ale również wspierają jego treść - poprzez barwy kandydat świadomie wyodrębnia poszczególne sekcje życiorysu (wykształcenie, doświadczenie zawodowe, znajomość programów komputerowych). Dosyć standardowa czcionka i proste rozmieszczenie informacji pozwalają rekruterowi sprawnie poruszać się po dokumencie oraz szybko identyfikować potrzebne podczas rozmowy kwalifikacyjnej dane.

Tak przygotowany życiorys z pewnością zapadnie w pamięć osobie prowadzącej rekrutację, ale czy jest on uniwersalny dla każdej branży? Kreatywne CV to z pewnością idealne narzędzie autoreklamy w branżach wymagających od kandydatów wyobraźni, pomysłowości, niebanalnego podejścia, ale nie koniecznie będzie atutem dla osób, które aplikują np. na stanowisko w branży finansowej, gdzie liczą się zupełnie inne kompetencje.

Podsumowując, forma życiorysu powinna być naszą wizytówką, która mówi „między wierszami” jaką mamy osobowość. Powyższy przykład CV może być zatem świetnym wzorem dla osób które chcą znaleźć złoty środek pomiędzy kreatywnością a funkcjonalnością.



Barbara Obłój Barbara Obłój, Konsultant zespołu IT& Telecoms w HAYS Poland


To CV, w mojej ocenie, jest bardzo ciekawe, charakterystyczne, przykuwa uwagę. Widać już na pierwszy rzut oka, że autor jest z branży kreacji. Podoba mi się gra kolorów użyta zarówno w treści jak i na zdjęciu, choć jest to wrażenie czysto artystyczne. Jednak kolor żółty nie jest łatwy do odczytania i jak sprawdziłam ma niedobrą jakość w druku czarno – białym, który jest najczęściej stosowanym.

Co ważne i godne pochwalenia CV jest przejrzyste i czytelne. Biorąc pod uwagę czas, jaki ma rekruter na zapoznanie się z aplikacją bardzo ważne jest, aby istotne informacje były łatwe do namierzenia i to CV na to pozwala. Jest zwięzłe, mieści się na jednej stronie, a jednocześnie na swój sposób jest wyczerpujące.

Aplikację oceniam wysoko, choć należy mieć na uwadze specyfikę branży czy też profil zawodowy autora, które pozwalają na nutę szaleństwa, a nawet w tym przypadku jest ona wskazana. Trzeba jednak pamiętać, aby zachować równowagę pomiędzy formą, a przekazem treści to CV na pewno spełnia ten kluczowy warunek. Jednak nie poleciłabym aplikacji w takim stylu np. pracownikowi banku.



Quote Justyna Sławik, Specjalista ds. Rekrutacji w Randstad


Klasyczny, zgodny z zasadami i łatwy do czytania układ wzbogacono dodatkowo wesołymi kolorami czcionki. Stosując taki zabieg należy jednak pamiętać o nadrzędnym celu, jakim jest czytelność treści. Nie eksperymentowałabym zatem z żółtym kolorem liter, które w tej barwie są słabo widoczne w wersji elektronicznej a po wydruku zupełnie nieczytelne.

Podsumowanie informacji o CV+

Matylda Siuta Matylda Siuta – Brodzińska, Recruitment Consultant w Grafton Recruitment


Przed dylematem stworzenia nieszablonowego, „zapamiętywalnego” CV stanął chyba każdy, kto w swojej karierze zawodowej przygotowywał ten dokument. Wiedząc, że CV jest naszą wizytówką przed rekruterem, chcemy aby zapadało w pamięć, ale jednocześnie nie było przesadzone.

Warto pamiętać, że „twórcze” oznacza najczęściej „nowe i przydatne (w danym miejscu i czasie)”, więc pomysłowość i twórczość CV, jako dokumentu przede wszystkim funkcjonalnego, nie może przesłonić jego użyteczności.

Pierwszym wrażeniem na widok niestereotypowego CV jest zwykle zaskoczenie, co prawdopodobnie daje autorowi +10 punktów do pozostania w pamięci rekrutera. Nie dzieje się jednak dobrze, kiedy walory estetyczne zaburzają funkcjonalność dokumentów, a ich przydatność podczas rozmowy kwalifikacyjnej jest niewielka (próby drukowania CV 4 albo skupienia wzroku na tekście CV 4 czy 3 mogą spełznąć na niczym). CV 2 traci niestety na przejrzystości, podobnie jak CV 5, choć ono akurat przykuwa uwagę żartobliwymi sformułowaniami i sugeruje dość duży dystans do siebie autora.

CV 7 czy 6 są przykładami przejrzyście i pomysłowo stworzonych dokumentów i wydają się przynosić najwięcej informacji o Kandydacie. CV 1 jest najbardziej typowe ze wszystkich przedstawionych i podciąganie go pod kategorię CV+ wydaje się nieco wątpliwe.

Współcześnie kultura obrazkowa wypiera słowo pisane w większości sfer życia, choć niestety może prowadzić ona do infantylizacji przekazu, a do tego pewnie nie chcielibyśmy dopuścić.

Ważną w moim odczuciu kwestią jest zgodność CV i charakteru – nie tylko pracy, ale i Kandydata. Istnieją zawody, w których bardziej niż w innych ceni się nieszablonową aplikację – nie ma wątpliwości (grafika, reklama, marketing, sztuka czy sprzedaż itp.). Z drugiej strony, nie ma sensu silić się na oryginalność (lub prosić o pomoc kolegę z agencji kreatywnej), jeśli w rzeczywistości marzymy o ciepłej posadce w niewymagającym adaptacji do ciągłych zmian otoczeniu. Forma musi wspierać treść – a treścią jest nie tylko doświadczenie zawodowe czy umiejętności, ale także osobowość, oczekiwania i preferencje Kandydata.

Przy artykule współpracowali eksperci i ekspertki z następujących organizacji:

Adecco










Adecco jest światowym liderem wśród firm świadczących kompleksowe usługi z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim oraz doradztwa personalnego. Działa w 60 krajach. Zatrudnia 32-tysięczną kadrę profesjonalistów rozproszonych w ponad 5 500 placówkach, organizujących miejsca pracy tymczasowej i stałej dla ponad 700 tys. osób dziennie. Na co dzień z usług Adecco korzysta 100 tys. klientów. Firma Adecco działa w Polsce od 1994 roku. Posiada ponad 30 biur pracy tymczasowej, biur pracy stałej i placówek on-site - lokalnych przedstawicielstw utworzonych przy dużych klientach w 30 miastach w całej Polsce. Zatrudnia ponad 200 pracowników do obsługi ponad 900 klientów. Za ich pośrednictwem w 2010 roku pracę znalazło ponad 27 tys. osób.

Adecco Poland jest członkiem i jednym z założycieli Polskiego Forum HR (wcześniej Związek Agencji Pracy Tymczasowej – ZAPT), zrzeszającego wszystkie największe firmy świadczące usługi doradztwa personalnego w Polsce.

Hays

















Dywizja IT & Telecoms skupia się na kompleksowej obsłudze firm z sektora telekomunikacji oraz technologii informatycznych. Nasza oferta usług rekrutacyjnych skierowana jest przede wszystkim do producentów oprogramowania i rozwiązań hardware’owych, integratorów, firm świadczących usługi informatyczne, call center oraz operatorów i dostawców usług telekomunikacyjnych. Obsługujemy również działy IT w firmach, m.in. z branży finansowej, produkcyjnej i FMCG. Bogata sieć kontaktów z najlepszymi specjalistami w dziedzinie IT i telekomunikacji pozwala nam prowadzić rekrutację nawet z dnia na dzień. Realizując usługi dla naszych Klientów, koncentrujemy się na dostosowaniu usługi do rzeczywistych potrzeb Klienta i przedstawieniu najlepszych kandydatów na dane stanowisko.

Prowadzimy rekrutację na wymagające stanowiska specjalistyczne i kierownicze. Nasza praca oparta jest na branżowym doświadczeniu konsultantów oraz dogłębnej i aktualnej wiedzy o rynku pracy w sektorze informatycznym i telekomunikacyjnym.  Posiadamy oferty dla doświadczonych managerów i CIO, jak również dla specjalistów oraz absolwentów. Osoby kończące studia rekrutujemy na m.in. stanowiska młodszych programistów oraz dotyczących wsparcia technicznego.  

Grafton













Grafton Recruitment jako jedna z największych firm rekrutacyjnych na świecie codziennie poszukuje najlepszych kandydatów dla najbardziej znanych polskich i międzynarodowych firm.

Każdego roku poznajemy kilka tysięcy osób, znajdujemy pracę tysiącom kandydatów, od studentów i absolwentów poprzez specjalistów i managerów.

To co nas najbardziej motywuje to znalezienie odpowiedniej osoby na właściwe stanowisko.

Na terenie Polski posiadamy 7 oddziałów: w Warszawie (Grafton General – rekrutacje w ramach dywizji: administracja, HR, prawo, sprzedaż, marketing, logistyka, finanse i księgowość, Grafton Technologies – rekrutacje w ramach IT/Telekomunikacja, Produkcja, Budownictwo i Inżynieria oraz Grafton Temporary-dział pracy tymczasowej rekrutujący na stanowiska asystenckie i specjalistyczne), Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach.

Jeżeli jesteś ambitną osobą, która chce pracować z najlepszymi zgłoś się do nas!

Randstad

Youngpro













Youngpro.pl Portal Młodych Profesjonalistów YOUNGPRO.PL – to zbudowana z pasją, platforma wspierająca wzajemną komunikację pomiędzy studentami-absolwentami, pracodawcami oraz uczelniami. Tematem przewodnim tej komunikacji jest rynek pracy i ścieżka rozwoju zawodowego studentów i absolwentów. W naszym portalu studenci-absolwenci mogą znaleźć zawsze aktualne informacje o oczekiwaniach pracodawców, a przede wszystkim otrzymują narzędzia wspierające w poruszaniu się po rynku pracy. Pracodawcy zyskują z kolei możliwość wiarygodnej rekrutacji najlepszych absolwentów.

Połączyliśmy szkolenia e-learningowe, testy kompetencyjne, porady ekspertów, z nowoczesną platformą rekrutacyjną. Dzięki czemu studenci-absolwenci mogą profesjonalnie przygotować się do zmieniających oczekiwań rynku pracy oraz zbudować właściwą dla siebie ścieżkę rozwoju zawodowego. Pracodawcy z kolei mogą nie tylko pokazać się przed przyszłymi pracownikami, ale i aktywnie szkolić oraz selekcjonować, wg indywidualnych potrzeb, najlepszych kandydatów.




2011-10-31 ,