Znajdź pracę SZYBCIEJ!

Zarejestruj się
w logo
i otrzymaj
darmowy e-book!

DARMOWY E-BOOK!

book

Zostań młodym profesjonalistą!

Zdobądź pracę swoich marzeń!

ZAREJESTRUJ SIĘ

sonda

Poznański Newsletter Kariery Youngpro.pl 16.08.2011

http://youngpro.pl/uploads/artykuly/artykul_26b3f03d3c2176894.jpg

Poznański Newsletter Kariery Youngpro.pl 16.08.2011Poznański Newsletter Kariery Youngpro.pl 16.08.2011









****

Program szkoleń i warsztatów Creative Vision


Co: warsztaty umiejętności miękkich i szkolenia zawodowe
Gdzie: Poznań
Kiedy: zapisy do wyczerpania limitu zgłoszeń
Dla kogo: zameldowani i zatrudnieni w woj, wielkopolskim

Creative Vision to intensywny program szkoleń i warsztatów polecany w szczególności do studentów i absolwentów. Obejmuje 96 godzin zajęć dydaktycznych rozwijających umiejętności miękkie takie jak asertywność, autoprezentacja, zarządzanie czy budowanie relacji w zespole. Następnie uczestnicy przechodzą 8 godzinne development center, które wnikliwie zdiagnozuje ich mocne strony pod kątek wymagań rynku pracy. 

Ostatnim etapem Creative Vision jest blok 32 godzin specjalistycznych szkoleń zawodowych na jednym z preferowanych kierunków: administracja biurowa, przedstawicielstwo handlowe, telemarketing, manager/lider, dziennikarz, specjalista ds. Public Relations, pracownik działu HR, specjalista ds. reklamy, specjalista ds. marketingu,animator kultury.

Więcej informacji o projekcie znajdziesz na stronie: http://www.creativevision.com.pl/


****

Teraz Polska Promocja


Co? Konkurs
Gdzie? cała Polska
Kiedy? do 15 października 2011
Dla kogo? absolwenci studiów magisterskich

Ruszyła V edycja konkursu "Teraz Polska Promocja". Na Laureatów konkursu na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji polski czekają nagrody pieniężne o łącznej wartości ok. 50 000zł. 

Szczegóły na stronie organizatora: http://www.terazpolska.pl/?menu=full_news&id=111

****

Assessment Center. Rekruterzy mówią: sprawdzam!

Rozmowa kwalifikacyjna to czasami jedynie rekrutacyjne przedbiegi. U największych i najlepszych pracodawców stosuje się Assessment Center - kompleksowe narzędzie do obserwacji, testowania, oceniania i prowokowania kandydata. Jego opracowanie kosztuje dział HR dużo pracy i pieniędzy, ale pracodawca zyskuje pewność, że zostanie przyjęta nie osoba, która najlepiej się przygotowała, ale taka, która posiada niezbędne kwalifikacje. Przygotować się na każdy scenariusz AC rzeczywiście nie sposób. Warto jednak znać kilka podstawowych faktów o tej metodzie selekcji oraz schemat najbardziej popularnych zadań.

Więcej o Assessment Center czytaj na:









2011-08-16 ,